هوشنگ بازوند در گفتگو با تابناک:
استاندار کرمانشاه گفت: در جلسه ستاد حمایت از سزمایه گذاری استان ۲ سرمایه گذار خارجی با آورده و طرح‌های خوبی جهت اشتغالزایی در استان حضور دارند.
کد خبر: ۹۶۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 03 June 2021

هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جلسه ی ستاد حمایت از سرمایه گذاری استان امروز تشکیل شد، ۲ سرمایه گذار خارجی نیز در جلسه حضور داشتند.

وی افزود: سرمایه گذاری در ساخت و احداث پنل های خورشیدی که حدفاصل روانسر و جوانرود بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه مقداری مشکل آب داشتند که قرار شد ظرف مدت یک هفته شرکت آب منطقه ای و فرماندار این موضوع را پیگیری کنند تا این مشکل حل شود.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه با سرمایه گذار خارجی حدود ۳۵٠ میلیون یورو انجام خواهدشد که در فاز اول ۴٠ میلیون یورو آورده سرمایه گذار است.

وی افزود: اگر مشکل آب در آن مناطق باشد ما سعی خواهیم کرد این سرمایه گداری را به منطقه ی دیگر منتقل و به هر شکل ممکن این سرمایه گذاری خارجی را داخل استان انجام دهیم.

بازوند اظهار کرد: بحث پروژه فولاد و نورد در شهرستان سنقر مطرح شد که در واقع نیازمند برق است، برق آن را تامین می کنند، مشکلی از لحاظ برق نیست اما مستلزم این است که ما از منابع دولتی مقداری به این سرمایه گذار کمک کنیم که قرار شد این سرمایه گذاری که حدود ۶٠٠ میلیارد تومان در رابطه با ذوب و نورد فولاد است ۲٠ میلیارد تومان آن را تامین و به آن اختصاص دهیم.

وی در پایان گفت: سرمایه گذار سوم، سرمایه گذار خارجی است که یک میلیون یورو برای بسته بندی روده از احشام دام که مربوط به کشتارگاه ها است  سرمایه گذاری خواهد کرد و قرار شد با یکی از کشتارگاه ها صحبت کنیم تا زمین در اختیار آنها بگذارد  سوله مورد نظر را احداث کنند، اگر چنانچه این کشتارگاه ها توافق نداشته باشند حتما از شهرک صنعتی این زمین را در اختیار آنها می گذاریم  تا در استان عملی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار