کد خبر: ۹۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 19 September 2015
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان گفت: هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان از داشتن یک دفتر اختصاصی محروم است و کمبود بودجه دارد.

سارنگ بزرگ‌چنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرکیاشهر با اشاره به برگزاری رقابت‌های ورزشی بیلیارد ساحلی در این شهر اظهار کرد: در این رقابت‌ها حدود 50 ورزشکار در سالن ورزشی کاسپین طرح سالم‌سازی شهرداری بندر کیاشهر با هم رقابت کردند.

وی مهرشاد داداری، نیما قربانی و علیرضا نوروززاد را دارای مقام‌های نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد و افزود: به برندگان رقابت‌های مذکور جوایزی اهدا شد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان با بیان اینکه امسال سه اعزام به رقابت‌های جهانی، دو اعزام به رقابت‌های آسیایی و هفت اعزام به مسابقات کشوری داشتیم، تصریح کرد: بیشترین آمار شرکت کننده در مسابقات از آن گیلان بوده است.

وی نبود دفتر برای هیئت و کمبود بودجه را مهم‌ترین مشکلات هیئت مذکور عنوان کرد و یادآور شد: پس از گذشت چندین سال هنوز هیئت بیلیارد دفتری اختصاصی ندارد تا علاقمندان و ورزشکاران برای امور اداری به آنجا مراجعه کنند.

بزرگ‌چنانی با اشاره به اینکه به لحاظ مالی به شدت در مضیقه هستیم، خاطرنشان کرد: در مدت 2.5 سال تنها توانستیم به یک ورزشکار خود بیش از 100 میلیون ریال برای اعزام به مسابقات اهدا کنیم که با درآمدهای اندک ما اصلا همخوانی ندارد.

وی درباره آمادگی استان برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی بیلیارد کشور در سواحل خاطرنشان کرد: هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا سومین دوره رقابت ورزشی بیلیارد ساحلی به صورت کشوری برگزار شود.

به گزارش فارس، دومین دوره از رقابت‌های بیلیارد ساحلی گیلان با معرفی نفرات برتر در ساحل بندرکیاشهر پایان یافت.

 18 شرکت کننده از شهرهای فومن، صومعه‌سرا، رودبار، منجیل، انزلی، رشت، آستانه‌اشرفیه، کیاشهر و املش در این مسابقات حضور داشتند که مهرشاد داداری از رشت مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

نیما قربانی و علیرضا نوروززاد هر دو از منجیل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم رقابت‌های مذکور را از آن خود کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار