رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان برای حضور در پای صندوق‌های رای سنگ تمام گذاشته اند.
کد خبر: ۹۷۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 18 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا، عباس سروری امروز(۲۸ خرداد) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه ، با اشاره به حضور گسترده کرمانشاهیان در پای صندوق‌های رای از ساعات اولیه رای گیری، اظهار کرد: امروز مردم ولایی استان کرمانشاه همراه با دیگر هموطنانمان در سراسر کشور سنگ تمام گذاشته و با حضور گسترده در انتخابات، از این امتحان هم سربلند بیرون آمدند.

سروری اضافه کرد: مردم نشان دادند علی رغم وجود سختی ها و مشکلات، دل از نظام نمی‌کَنَند و پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: همه اینها در حالی است که از مدت ها قبل شاهد بودیم که آمریکا و اسرائیل با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود سعی در دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شلوغ‌تر شدن صندوق های اخذ رای در ساعات پایانی انتخابات، تاکید کرد: امروز هر رای ایرانیان همچون نیزه ای در چشمان استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار فرو خواهد رفت.

سروری با اشاره به فضای امن انتخاباتی حاکم بر کشور با وجود تمام توطئه چینی های دشمنان علیه نظام و این انتخابات، ابراز امیدواری کرد: با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای شاهد انتخاب چهره ای اصلح به عنوان رئیس جمهور باشیم.

سروری ادامه داد: امید است رئیس جمهور منتخب با تکیه بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در جهت پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی و حل مشکلات گام برداشته تا شاهد سربلندی بیشتر ایران اسلامی در آینده نزدیک و گام نهادن در مسیر حل مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار