هوشنگ بازوند خبر داد:
استاندار گفت: كميته اي به رياست معاونت اقتصادي استانداري و با حضور دستگاه هاي ذيربط مانند سازمان برنامه و بودجه، صمت، جهادكشاورزي و تعزيزات تشكيل و به صورت دقيق روند قيمت ها را به منظور جلوگيري از افزايش نرخ تورم در استان پيگيري مي كند.
کد خبر: ۹۷۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 27 June 2021

كميته كنترل تورم در استان تشكيل مي شود

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند امروز يكشنبه در اولين جلسه كارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه گذاري استان اظهار داشت: با همكاري و بهره گيري از دانش و توانايي صاحب نظران دانشگاهي و تقويت سازوكارهاي نظارتي بايد بتوانيم نرخ تورم را كنترل كنيم.

وي با اشاره به ارائه اساتيد دانشگاه در اين جلسه و بيان راهكارهاي لازم براي جلوگيري از نرخ تورم بيان داشت: از دكتر دل انگيزان به لحاظ ارائه مطلوب و تحليل مناسب صميمانه تقدير و تشكر مي كنيم  و همه مديران بايد تلاش كنند كه از ظرفيت هاي موجود علمي و دانشگاهي در استان براي كاهش نرخ تورم و مسائل اقتصادي استفاده كنند.

مقام عالي استان ادامه داد: اين گونه ظرفيت هاي علمي در كمتر استاني وجود دارد لذا با برنامه ريزي و استفاده از اين ظرفيت هاي دانشگاهي قادر خواهيم بود كه جلوي نرخ تورم آنچه كه مربوط به استان است، را بگيريم.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: وقتي اين گونه جلسات در استان تشكيل مي شود مردم انتظار، خروجي مثبت و راهكار از آن را دارند بنابراين ضرورت دارد كه كميته اي به رياست معاونت اقتصادي استانداري و با حضور دستگاه هاي ذيربط مانند سازمان برنامه و بودجه، صنعت، معدن و تجارت، جهادكشاورزي و تعزيزات شكل بگيرد كه اين كميته به صورت دقيق روند قيمت ها را به منظور جلوگيري از نرخ تورم در استان پيگيري كند.

بازوند بيان داشت: اين كميته بايد به صورت مستمر و منظم بحث هاي مربوط به تورم را در استان مورد پيگيري قرار دهد.

وي افزود: تورم يك موضوع كشوري است اما مي توانيم با استفاده از راهكارها و برنامه هاي اثربخش جايگاه استان را در كشور در خصوص بحث تورم تغيير دهيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار