مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:هیچ مدیری حق دریافت وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان را ندارد و به دلیل شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن در شرایطی نیستیم که مدیران بخواهند از والدین دانش‌آموزان تقاضای وجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۷۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 29 June 2021

مجید یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه در مدارس خود به‌خود و بدون نیاز والدین و دانش‌آموزان به حضور در مدرسه انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:به‌جز دانش‌آموزان کلاس اولی و پایه‌های هفتم و نهم و دانش‌آموزانی که به هر دلیل ناچار به جابجایی مدرسه باشند، بقیه دانش‌آموزان برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری به مدارس ندارند که بخواهند وجهی برای ثبت نام بپردازند، با این حال به مدیران مدارس اعلام کرده‌ایم که به هیچ عنوان از والدین در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان تقاضای وجه نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: اگر مدیری بخواهد به اجبار از اولیای دانش‌آموز پولی به عنوان کمک به مدرسه دریافت و یا ثبت نام دانش‌آموزی در مدرسه را منوط به اخذ وجه بداند، با او برخورد جدی خواهد شد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: والدین در صورت درخواست پرداخت وجه هنگام ثبت نام دانش‌آموزان می توانند با مراجعه به بازرسی نواحی و مناطق آموزش و پرورش پیگیر بوده و اگر به نتیجه نرسیدند به اداره کل مراجعه کنند و این قول را می‌دهم که شخصا به قضیه ورود کنم.

وی گفت: البته هم اکنون آموزش و پرورش برای اداره امور مدارس نیاز به مشارکت خانواده‌ها دارد و خوشحال می‌شویم اگر والدین به عنوان کمک به مدرسه وجوهی به مدارس بپردازند، اما نباید در این خصوص اجباری باشد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار