با حضور معاون وزیر کشور افتتاح شد:
تقاطع غیرهمسطح شهید قاسم سلیمانی یکی از بزرگترین تقاطع های غرب کشور است که در شرایط مالی سخت به همت شهرداری کرمانشاه احداث شده است.
کد خبر: ۹۷۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 01 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه، عصر امروز (۱۰ تیر) با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی و نمایندگان و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح شد.

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آئین افتتاح این پروژه، اظهار کرد: کلانشهر کرمانشاه برای توسعه هرچه بیشتر نیازمند اجرای چنین پروژه هایی است.

در ادامه حمیدرضا اعتصام فر معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به فاز بندی این پروژه و افتتاح فازهای اول و دوم آن در سال گذشته، گفت: فاز اول این پروژه شامل مسیر همسطح شرق به غرب و غرب به شرق است که فروردین ماه سال گذشته افتتاح شد.

وی افزود: فاز دوم شامل زیرگذر شمال به جنوب و جنوب به شمال نیز پیش از سال تحویل امسال به بهره برداری رسید.

اعتصام فر گفت: امروز هم شاهد افتتاح کل پروژه و افتتاح رسمی مسیر پایانی آن که شامل روگذر غرب به شمال و شرق به جنوب است، هستیم.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه اعتبار صرف شده برای این پروژه را 190 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: حدود 19 ماه زمان برای اجرای این پروژه صرف شده است.

وی در پایان گفت: در این بین دو تا سه ماه به دلیل کمبود اعتبار و نیز در برخی مواقع کمبود بتن و سیمان کار به تاخیر افتاد و شیوع بیماری کرونا هم حدود یک ماه کامل کارگاه پروژه را به تعطیلی کشاند، اما در نهایت با کار جهادی این پروژه به بهره برداری رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار