فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب در زمان هشت سال دفاع مقدس هم غریب بود و باید شناساندن چنین مکان‌هایی بیشتر مورد توجه باشد.
کد خبر: ۹۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 21 September 2015
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب در زمان هشت سال دفاع مقدس هم غریب بود و باید شناساندن چنین مکان‌هایی بیشتر مورد توجه باشد.

به گزارش فارس، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس روحیه دشمن‌شناسی، استقامت و ایستادگی ملت ایران به خوبی ترسیم شد.

وی هشت سال دفاع مقدس را تبلور و تجلی ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی دانست و با بیان اینکه عزت و استقامت ملت با رهبری امام(ره) بر دنیا ثابت شد، گفت: این مهم به برکت اتحاد مردم و تبعیت از رهبری محقق شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور در می‌آورد که باید مورد توجه جدی باشد، افزود: جهاد در آیات، روایات، سنت و سیره ائمه(ع) در هشت سال دفاع مقدس ترسیم شد.

وی با تاکید بر تبیین جهاد در هشت سال دفاع مقدس، گفت: اطاعت امت بزرگ اسلامی از نیروهای ارتش گرفته تا سپاه و جهاد سازندگی و عشایر و بسیجیان از امام(ره) باید بازخوانی شود.

سردار ابوحمزه با اشاره به دستور امام(ره) به حصر آبادان و آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: همه در قالب بسیج به دستور امام راحل لبیک گفتند و پیروزی از آن ایران شد.

وی ادامه داد: اطاعت امت از امام تا مرز جان دادن در هشت سال دفاع مقدس به تصور کشیده شد و باید امروز به این موضوع پرداخته شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانبا بیان اینکه بسیاری از جوانان مشتاق و شیفته بیان مسائل و ناگفته‌های هشت سال دفاع مقدس هستند، افزود: متأسفانه به این موضوعات کمتر پرداخته می‌شود که باید مورد توجه جدی باشد.

وی با بیان اینکه امروز 450 هزار نفر از مردم در اقشار مختلف عضو بسیج هستند، خاطرنشان کرد: 21 قشر در استان از جمله اساتید، دانشجویان، طلاب، پزشکان و... عضو بسیج شده‌اند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه یک سوم تا یک چهارم جمعیت استان در قالب بسیج در جامعه حضور دارند، افزود: ظرفیت خوبی در استان فراهم شده تا همه مردم نسبت به دفاع از ارزش‌های اسلامی و کشور خود قدم بردارند.

وی با بیان اینکه بهترین ظرفیت نیروی بسیجی است، گفت: با 20 تا 25 رسته از بسیجیان به طور مستقیم ارتباط گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه بسیج را محور وحدت، انسانیت، همدلی و همزبانی دانست.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا اردوهای راهیان نور غرب کشور مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته می‌شود، اظهار کرد: راهیان نور غرب کشور طی دو سال اخیر در دستور کار قرار گرفته و نیاز به زمان دارد تا شناخته شود.

سردار ابوحمزه افزود: غرب و شمال غرب در زمان هشت سال دفاع مقدس هم غریب بود و باید به شناساندن چنین مکان‌هایی بیشتر توجه کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار