مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مطالبات (آب بهاء) بیش از ۴۲۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریالی آبفای استان از مشترکین خانگی و ارگان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ 12 July 2021
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مطالبات (آب بهاء) بیش از ۴۲۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریالی آبفای استان از مشترکین خانگی و ارگان‌های استان خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، سید هادی حسینی بیدار ضمن اشاره به مجموع مطالبات آب بهای آبفای استان گفت:مجموع مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مشترکین خانگی و ارگان‌ها بیش از ۴۲۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال می‌باشد که از این رقم بیش از ۳۳۹ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال مربوط به مشترکین خانگی و مابقی مربوط به ارگان‌های استان است.

وی افزود:برهمین اساس سه ارگان؛ دانشگاه علوم پزشکی (در بخش بیمارستانی) با بیش از ۱۰ میلیارد ۲۷۱ میلیون ریال، نیرو‌های مسلح (تا پایان سال ۹۹) با بیش از ۶۰ میلیارد ریال بدهی واداره کل آموزش و پرورش با بیش از ۹ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال، سه ارگان نخست در لیست بدهی‌های سنواتی شرکت آب و فاضلاب استان هستند.

حسینی بیدارهمچنین ضمن اشاره به دیگر ارگان‌های بدهکاراستان عنوان کرد: دراین میان؛ اداره کل ورزش و جوانان استان با بیش از ۷ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال، پروژه‌های مسکن مهر استان با بیش از ۴ میلیاردو ۵۱۴ میلیون ریال، دانشگاه علوم پزشکی (در بخش غیر بیمارستانی) با بیش از ۴ میلیارد ریال بدهی، شرکت مخابرات با بیش از یک میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال و سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها با بیش از یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال، دیگر ارگان‌های بدهکار به آبفای استان می‌باشند.

وی با بیان اینکه برخی فرمانداری ها، دادگستری، اداره کل ثبت اسناد و املاک وشرکت شهرک‌های صنعتی نیز در لیست بدهکاران قرار دارند، گفت:بخشی از مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز مربوط به اداره کل تعاون، جهاد کشاورزی، اداره کل ارشاد اسلامی، سازمان زندانها، سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شرکت توزیع برق، اداره کل ثبت احوال، بانک مسکن، اداره کل هواشناسی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان می‌باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بیش از ۹ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال از بدهی‌ها نیز مربوط به املاک غیر مجاز استان می‌باشد.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی هزینه بر است و انجام آن‌ها صرفاً با هزینه کرد بودجه‌های دولتی امکان پذیر نیست، عنوان کرد:گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهر‌های استان در گرو پرداخت بهنگام آب بهاء از سوی مشترکین خانگی و غیر خانگی است.

وی در نهایت یادآور شد:اگرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب، امکان قطع موقت و حتی دائم انشعابات مشترکینی که در پرداخت به موقع آب بهاء تعلل می‌کنند را دارد، اما از آنجا که رویه شرکت همواره تعامل با مشترکین می‌باشد، لذا انتظار بر این است تمامی مشترکین خانگی و غیر خانگی نیز با پرداخت به موقع آب بهای خود، شرکت را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار