امید قادری در گفتگو باتابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: به مناسبت روز پزشک،بیمه سلامت تعدادی از پزشکان و داروسازان طرف قرارداد این بیمه را به عنوان برگزیده انتخاب و از آنها تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۸۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 23 August 2021

امیدقادری درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پزشکان با حضور خود در عرصه‌ی سلامت در تمام لحظات دشوار و حساس در طول تاریخ، چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در حال حاضر و در مقابله با بیماری کرونا، امید به سلامتی دوباره و زندگی در کنار عزیزانمان را به ما هدیه دادند. در کشورمان به مناسبت قدردانی از طبیبان گرانقدر، یکم شهریور ماه، روز ولادت و بزرگداشت ابن سینا، پدر علم پزشکی را روز پزشک نامگذاری کرده‌اند.

وی افزود:پزشکان فداکار ما در این برهه طاقت فرسا در مبارزه با بیماری کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند.

مدیرکل بیمه سلامت تصریح کرد: به همین مناسبت تعدادی از پزشکان و داروسازان طرف قرارداد بیمه سلامت به عنوان برگزیده و نمونه انتخاب شده اند. و از آنها تقدیر شد.

وی در خصوص اسامی پزشکان برگزیده خاطر نشان کرد: از جمله این پزشکان جناب دکتر حمیدرضا رحیمی، امیرحسین یوسفی افشار، رضا بابایی، محمودرضا خزایی، احمد مستوفی، رضا اکرمی پور، بابک صیاد، علی عدولی، حسن صالح، شهین اسفندیاری، شهرام افضلی و نصرالله شاکری به عنوان پزشک نمونه انتخاب شده اند که از آنها حتما قدردانی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار