فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به گرمای بالای این شهرستان و فاسد شدن بار، کامیون‌های حامل تره‌بار نباید پیش از صدور مجوز واردات از طرف کشور عراق به مرز خسروی مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۸۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 25 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، مرادعلی تاتار امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص معطلی کامیون‌های حامل تره‌بار در مرز خسروی، اظهار داشت: حدود چند روزی می‌شود که کامیون‌های حامل تره‌بار معطل صدور مجوز از سوی دولت مرکزی عراق برای تخلیه بار خود هستند.

وی با بیان اینکه دولت مرکزی عراق مجوز ورود تره‌بار را به صورت فصلی صادر می‌کند، گفت: با توجه به گرمای بالای قصرشیرین  و فاسد شدن بار کامیون‌های حامل تره‌بار نباید پیش از صدور مجوز واردات از طرف کشور عراق به مرز خسروی مراجعه کنند.

فرماندار قصرشیرین با انتقاد به بی‌توجهی برخی از صادرکنندگان به بخش‌نامه‌های تردد برای صادرات در مرز خسروی، ادامه داد: علی‌رغم ابلاغیه‌های منتشر شده برخی از صادرکنندگان کامیون‌های حامل تره‌بار را روانه مرز خسروی کرده‌اند.

وی لازمه واردات به کشور عراق را گرفتن مجوز طرف عراقی از دولت مرکزی عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون تعدادی کامیون در مرزخسروی منتظر تخلیه بار هستند که رای‌زنی‌ها با طرف عراقی برای انجام صادرات ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار