استاندار کرمانشاه از تصویب سند بانک اطلاعات مکانی استان کرمانشاه خبر داد و گفت : این سند در ۱۷۰ لایه مختلف اقتصادی، فرهنگی و عمرانی تهیه شده که اطلاعات بسیار خوبی در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۹۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 02 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: در سالی که با نام تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها نام‌گذاری شده است، این سند می‌تواند برای سرمایه‌گذران تسهیل‌گری کند.

اعتبار آبرسانی برای مردم عشایر استان ناچیز است و افرایش می‌یابد

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در شورای برنامه‌ریزی استان مبلغ ۳۲۵ میلیارد تومان هم برای آبرسانی به روستاها مصوب شده است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به عشایر زحمت‌کش مبلغ هشت میلیارد تومان است که بسیار ناچیز است و در جلسه هفته آینده مبلغ این بخش افزایش می‌یابد.

او همچنین بر احداث و ترمیم راه‌های روستایی خصوصا نقاط حادثه‌خیز استان تاکید کرد و افزود: ۱۳۸ میلیارد تومان هم برای راه‌های روستایی مصوب شده است که ۳۰ میلیارد تومان برای احداث، ۳۸ میلیارد تومان برای مرمت راه‌ها و ۷۰ میلیارد تومان هم برای روکش آسفالت‌هایی که از بین رفته در نظر گرفته شده است.

بازوند در ادامه سخنانش انتقال پادگان‌های نظامی به بیرون از شهرها را خواسته مقام معظم‌ رهبری دانست و توضیح داد: انتقال پادگان ۲۴۰ هکتاری سروران به خارج از محدوده شهری بر اساس کمیسیون ماده پنج شورای برنامه‌ریزی تصویب شد و برای تصویب نهایی به شورای عالی ارسال می‌شود تا کلانشهر کرمانشاه بتواند از این ظرفیت بزرگ در بخش‌های تجاری، فرهنگی و مسکن استفاده کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان نیروی انتظامی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است گفت: این بیمارستان الان با مشکل پارکینگ مواجه است که قرار شد از زمین‌های گمرک برای احداث پارکینگ در این بیمارستان استفاده شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار