فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به آمار واکسیناسیون گفت: بیش از ۷۷ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶ 19 September 2021

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره وضعیت قرمز کرونایی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۱۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری هستند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۵۷ نفر در شهرستان اسلام آبادغرب بر اثر ابتلا قطعی به این ویروس جان خود را از دست دادند.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۰ هزار و ۱۷۵ دُز واکسن کرونا در مرحله نخست و ۲۶ هزار و ۸۸۷ دُز واکسن در مرحله دوم در این شهرستان تزریق شده است.

حیدری تصریح کرد: ۶ مرکز و ۶۰ خانه بهداشت در روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب و سه مرکز تجمیعی پیام نور، یاس و زینبیه در شهر اسلام آبادغرب برای تزریق واکسن کرونا فعال است.

وی با اشاره به آخرین آمار اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اسلام آبادغرب افزود: ۳۹ هزار و ۴۷ بازدید از بازار توسط تیم‌های نظارت این شهرستان انجام و سه هزار و ۱۴۳ اخطار صادر شده است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: تعداد اماکن تعطیل شده توسط تیم‌های نظارت این شهرستان یک هزار و ۳۲ مورد و تعداد بسته حمایتی گزارش شده ۲ هزار و ۷۰ مورد بوده است‌.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار