مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب :
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب پیش بینی کرد: امسال تولید چغندرقند در این شهرستان به بیش از ۲۰۰ هزار تن برسد.
کد خبر: ۹۹۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 19 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا کامران کریمی با بیان اینکه امسال ۳۴۰۰ هکتار چغندرقند در شهرستان اسلام آبادغرب کشت شده،اظهار کرد: این شهرستان بیشترین سطح زیرکشت و تولید چغندرقند در استان کرمانشاه را دارد.

کریمی متوسط عملکرد مزارع چغندر قند را ۶۰ تن در هکتار اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود امسال تولید محصول در این شهرستان به بالغ بر ۲۰۰ هزار تن برسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه متوسط عیار چغندر قند تولیدی در شهرستان ۱۶ و جزو عیار‌های خوب تولیدی در کشور است، گفت: چغندرقند تولیدی در این شهرستان به دلیل عیار بالای قند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه کارخانه‌های قند است.

 کریمی سپس با اشاره به فعال بودن کارخانه قند اسلام آبادغرب، گفت: حدود ۱۵۰ هزار تن از چغندرقند تولیدی در شهرستان اسلام آبادغرب در کارخانه قند فعال در همین شهرستان فرآوری می‌شود و مابقی تولیدات این شهرستان برای فرآوری به کارخانه قند بیستون و یا کارخانه‌های قند دیگر استان‌ها فرستاده می‌شود.

 به گفته کریمی کار برداشت چغندرقند در اراضی شهرستان اسلام‌آبادغرب به صورت موردی شروع شده و تا اواخر آبان ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار