معاون استاندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: استقلال و آزادی ایران مدیون رشادت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۹۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 21 September 2021

حسین خوش‌اقبال در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است که ملت بزرگ ایران در جنگ با صدام و دنیای کفر با عشق و ایمان به امام راحل و انقلاب ایستادگی کرده و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست ندادند.

وی افزود: ایثارگران و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه از میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند، لذا تمامی عاشقان نظام جمهوری اسلامی ایران، اصحاب رسانه و اهالی قلم و سخن باید مفاهیم با ارزش دفاع مقدس به نسل جوانی که امام راحل و شهدا را ندیدند، انتقال دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بیان کرد: امسال همچون سال ۹۹ با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده برای کنترل این بیماری مراسم تجلیل از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا به صورت گسترده برگزار نمی‌شود، لذا تجلیل از این افراد توسط دستگاه‌های فرهنگی، ستاد نیروهای مسلح و فرمانداران در این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودتر برگزار می‌شود.

به گفته خوش‌اقبال تمامی تمهیدات لازم برای تجلیل از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به عدم برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدا به صورت گسترده، اهالی قلم نباید اجازه فراموش شدن دفاع مقدس را بدهند، زیرا که تنها راه تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تداوم راه شهدا، امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است، تاکید کرد: توطئه‌های دشمنان سبب ترور شخصیت‌های ملی و دانشمندان هسته‌ای ایران شده است، لذا باید با گرامیداشت و انتقال مفاهیم دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با این توطئه‌ها مقابله کرد.

خوش‌اقبال با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید گفت: دشمنان در این برهه زمانی حساس به دنبال تفرقه‌افکنی میان اقشار مختلف مردم هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار