دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی شهرستان کرمانشاه با دولت برای مبارزه با فساد همکاری می‌کند.
کد خبر: ۹۹۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 21 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد اظهار کرد: در این راستا، وظیفه دستگاه قضایی سنگین‌تر شده و باید دولت جدید را برای تحقق این مهم یاری دهد.

وی با اعلام آمادگی دادسرای کرمانشاه برای تعامل و همکاری با دولت برای مبارزه با فساد افزود: دولت برای اجرایی شدن این شعار به کمک دستگاه قضایی نیاز دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه به وجود برخی آسیب‌های اجتماعی در شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کنترل بسیاری از این آسیب‌ها نیازمند ورود دولت است.

کرمی تصریح کرد: جمع‌آوری معتادین متجاهر یکی از مشکلات کرمانشاه بوده که کمبود کمپ‌های نگهداری معتادین وجود دارد، لذا دولت فعلی باید این مشکل را رفع کند.

وی به اجرای طرح‌های پایش و بازدید از زندان‌ها طی ۲ سال اخیر در شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: زندان باید تبدیل به دانشگاه و کلاس معارف شود، به تعداد کافی قاضی ناظر زندان در زندان‌های این شهرستان مستقر شده و این مهم به وقت اداری محدود نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: اگر شهرستان کرمانشاه در بحث قاضی زندان با کمبود نیرو مواجه شود، می‌توان از افراد حقوقدان برای بررسی و رفع مشکلات زندانیان استفاده کرد.

کرمی با تاکید بر اینکه با زندانی شدن هر فرد علاوه بر تبعات منفی برای خود زندانی، خانواده او را دچار مشکلات زیادی می‌کند، تصریح کرد: باید از ظرفیت افراد خیر برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استفاده کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار