مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گاز منازل مسکونی این استان در زمستان ۱۴۰۰ قطع نمی‌شود.
کد خبر: ۹۹۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 23 September 2021

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: گاز منازل مسکونی استان کرمانشاه در زمستان ۱۴۰۰ قطع نمی‌شود.

وی با اشاره به قطعی گاز برخی صنایع استان کرمانشاه در زمستان پیش‌رو افزود: گازرسانی به صنایع بزرگ این استان همچون کارخانجات سیمان و نیروگاه‌ها بر اساس قرارداد منعقد شده در هشت ماه از سال انجام و احتمال قطعی گاز این واحدهای صنعتی از آذرماه سال جاری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: چهار ماه سرد سال سوخت مایع به واحدهای صنعتی بزرگ این استان داده شده و گاز تمامی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در استان کرمانشاه قطع نمی‌شود.

شهبازی با بیان اینکه به هر واحد صنعتی بر اساس ظرفیت تولیدی گاز تعلق می‌گیرد، گفت: میزان کسری احتمالی گاز در زمستان ۱۴۰۰ نامشخص بوده و طبق سیاست‌های وزارت نفت اقدامات لازم برای جبران آن انجام می‌شود.

وی به گاز مصرفی استان کرمانشاه در سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: طی این مدت چهار میلیارد و ۵٠٠ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده و به طور کلی با فرارسیدن زمستان مصرف گاز ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با سردشدن هوا مشترکین خانگی قبل از استفاده از وسایل گرمایشی گازی باید از باز بودن مسیر دودکش‌ها اطمینان حاصل کرده و از وسایل گازسوز استاندارد استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار