در طول ۶ ماهه ابتدای امسال؛
داریوش جودکی گفت: با ورود ۶ هزار و ۸۷۹ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان همدان در طول ۶ ماهه اول امسال، متخلفان ۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۹۹۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 05 October 2021
داریوش جودکی گفت: با ورود ۶ هزار و ۸۷۹ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان همدان در طول ۶ ماهه اول امسال، متخلفان ۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از عصر همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: در راستای کمک به ثبات اقتصادی، جلوگیری از سودجویی فرصت‌طلبان، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعزیرات حکومتی در شش ماهه نخست امسال تعداد ۶ هزار و ۸۷۹ فقره پرونده را در بخش‌های مختلف مورد رسیدگی قرار داده است.

وی گفت: تعداد ۵ هزار ۷۷۱ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، ۴۹۹ فقره در بخش قاچاق کالا وارز، و ۶۵۹ فقره در بخش بهداشت، دارو ودرمان به تعزیرات حکومتی استان همدان ارسال شده که درصد عملکرد در حوزه کالا و خدمات ۱۰۳ درصد، در حوزه قاچاق کالا وارز ۹۵ درصد، درحوزه بهداشت، دارو ودرمان ۱۰۰ درصد ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با توجه به کاهش ۱۵ درصدی ورودی پرونده‌ها نسبت به شش ماهه اول سال ۹۹، افزود: میانگین زمان رسیدگی در پرونده‌های کالا وخدمات وبهداشت ۱۲ روز و در پرونده‌های قاچاق کالا وارز ۶۰ روز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع متخلفین دراین شش ماه به ۳ هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۳۱۶ میلیون و۴۴۹ هزارو ۷۳۳ ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

جودکی با بیان اینکه در طول این ۶ ماه، از بین پرونده‌های وارده هزار و ۴۳۸ فقره حاصل فعالیت ۳۱۷ اکیپ گشت مشترک با بازرسی هزار و ۷۳۵ واحد صنفی بوده، افزود: بیش از ۹۲ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره مربوط به گشت مشترک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار