سرپرست حفاظت محیط‌ زیست کرمانشاه خبرداد؛

اختصاص قطعه زمینی به مساحت ۲۶۴ مترمربع برای ساخت ساختمان محیط‌ زیست ثلاث‌ باباجانی

سرپرست حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه، از اختصاص قطعه زمینی به مساحت ۲۶۴ مترمربع برای ساخت ساختمان حفاظت محیط‌ زیست ثلاث‌باباجانی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ 06 July 2024

سعید دزفولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر بعمل آمده، پس از حدود ۱۳ سال از استقرار محیط‌زیست شهرستان ثلاث‌باباجانی، یک قطعه زمین برای ساخت ساختمان اداری آن، از طرف شهرداری شهر تازه‌آباد، به مساحت ۲۶۴مترمربع به محیط‌زیست این شهرستان اختصاص یافت که پس از اتمام مراحل تخصیص سند، ساخت آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: پس از اتمام مراحل تخصیص سند، کار ساخت ساختمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان ثلاث‌باباجانی، در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرپرست حفاظت محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان ثلاث‌باباجانی یکی از کانون‌های مهم تنوع‌زیستی در سطح استان کرمانشاه، از نظر تنوع گیاهی و جانوری است و گونه‌های شاخصی مانند کَل و بز، پلنگ، خرس قهوه‌ای، سنجاب ایرانی ، کفتار، گرگ و سایر پستانداران در زیستگاه‌های این شهرستان وجود دارد.

دزفولی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان ثلاث‌باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است، که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار