مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد:

تعداد واحدهای تحویلی پروژه‌های نهضت ملی مسکن به متقاضیان به 1050 می‌رسد

گروه استان‌ها - محمدرضا عظیم‌زاده، در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن یزد به اهمیت نقش متقاضیان، پیمانکاران و تسهیلات بانکی در زمان تحویل واحدهای مسکونی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ 04 October 2024

به گزارش تابناک یزد، محمدرضا عظیم‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، ضمن بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن یزد، اظهار داشت: این سازمان به‌عنوان یکی از چهار کارگزاری فعال در اجرای این طرح، مسئولیت ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی را برعهده دارد. این پروژه شامل ۴ هزار واحد آپارتمانی و ۶ هزار واحد ویلایی است که مراحل ساخت آن‌ها در نقاط مختلف استان یزد در حال پیشرفت است.

عظیم‌زاده با اشاره به تحویل ۴۵۰ واحد به متقاضیان تا به امروز، افزود که ۶۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری به مردم تحویل داده خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد که پروژه‌ها در مراحل مختلفی از پیشرفت فیزیکی قرار دارند.

وی زمان تحویل پروژه‌ها را وابسته به سه عامل اصلی دانست: آورده متقاضیان، سرعت پیمانکاران، و دریافت وام و تسهیلات. عظیم‌زاده تأکید کرد که پیمانکاران تاکنون به تعهدات خود به خوبی عمل کرده‌اند، اما مشکلاتی در تأمین آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی باعث ایجاد تأخیر در تحویل پروژه‌ها شده است.

این مقام مسئول در پایان از ضرورت همکاری بیشتر بانک‌ها برای تسریع در پرداخت وام‌های مسکن خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این چالش‌ها به‌زودی برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار