رئیس
اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه مردم همدان دنبال برند و جنسهایی با اسم
خارجی هستند، گفت: این امر باعث میشود فروشندگان و تولیدکنندگان جنسهای با کیفیت
بالای ایرانی خود را به اسم خارجی در بازار عرضه کنند.
به
گزارش فارس؛ احمد گازرانی با اشاره به
رکود در وضعیت بازار کیف و کفش همدان اظهار کرد: رکود در بازار باعث شده افزایش
قیمتی در بازار کیف و کفش مشاهده نشود.
وی
با اشاره به اینکه 600 واحد تولیدی کفش در همدان وجود دارد که از این تعداد 98
درصد تولیدی زنانه و 2 درصد تولیدی مردانه هستند، تصریح کرد: تولیدات کیف و کفش در
همدان با کیفیت خوب و کمیت بالا در کشور توزیع میشود.
رئیس
اتحادیه کیف و کفش همدان با اشاره به اینکه در سطح استان همدان 225 واحد توزیع
وجود دارد افزود: از آنجایی که جنس چینی از طرف مردم استقبال نمیشود، در این
فروشگاهها تنها سه درصد جنس چینی و 97 درصد جنس ایرانی عرضه میشود.
وی
در پاسخ به این سئوال که جنس چینی که در بازار است بیشتر از سه درصد به نظر میرسد
اظهار کرد: مردم همدان دنبال برند و جنسهایی با اسم خارجی هستند و این امر باعث
میشود فروشندگان و تولیدکنندگان جنسهای با کیفیت بالای ایرانی خود را به اسم
خارجی در بازار عرضه کنند.
گازرانی
با بیان اینکه بیشتر فروشگاههای همدان جنسهای ایرانی را به اسم برندهای خارجی
عرضه میکنند عنوان کرد: برای جلوگیری از این امر باید مسئولان از تولیدکنندگان و
توزیعکنندگان حمایت کنند.
وی
با اشاره به اینکه امسال قدرت خرید مردم پایین آمده است، خاطر نشان کرد: جنس درجه
یک و با کیفیت در تولیدیها با قیمت خیلی گران تولید میشود که مردم قدرت خرید آن
را ندارند هر چند مردم قدرت خرید جنس ارزان را هم ندارند.
رئیس
اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه در صورت احیای صنعت چرم همدان میتوان 600
واحد تولیدی را به یکهزار و 500 تولیدی رساند، این واحدها را فرصت سرمایهای
بسیار خوبی برای استان دانست که در حال حاضر با بیمهری مسئولان مواجه شده است.