همدانی‌هادرمشهد زائرسرا می سازند

عضو شورای شهر همدان از ساخت زائرسرای همدانی‌ها در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 01 December 2015

عضو شورای شهر همدان از ساخت زائرسرای همدانی‌ها در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش ایسنا،"رضا میرزایی" در حاشیه صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به شهرداری و استانداری مشهد مبنی بر توجه به قشر آسیب‌پذیر جامعه و ساخت زائرسرا برای آنها، اظهار کرد: مقرر شد با توجه به آمار جمعیتی بین 500 تا هزار متر زمین به صورت رایگان به استان‌ها تخصیص یابد تا زائرسرا برای تمام استان‌ها در مشهد راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: با در اختیار قرار دادن 700 متر زمین به صورت رایگان از سوی بنیاد مسکن مشهد و خرید یک خانه کلنگی به مساحت 150 متر به قیمت 650 میلیون تومان و تجمع آن در مجموع 850 متر زمین در اختیار ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با کمک خیرین تحت عنوان خشت‌های طلایی زائرسرای همدانی‌ها ساخته می‌شود، از شهروندان برای شرکت در ساخت این زائرسرا و جمع‌آوری صالحات و باقیات برای خود دعوت کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه تا پایان سال آغاز می‌‌شود.

میرزایی با بیان اینکه هیأت امنای بنیاد امام رضای همدان تشکیل شده است، افزود: سیدمرتضی حسنی‌حلم رئیس هیأت مدیره، میرزایی، عسگریان، وزینی و یاری اعضای هیأت مدیره و متعمدزاده مدیرعامل بنیاد امام رضای همدان هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار