برف و کولاک تردد در جاده های استان کرمانشاه را دشوار کرد

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد با توجه به تداوم بارش برف و کولاک، تردد در بیشتر راه های ارتباطی استان کرمانشاه با دشواری همراه است.
کد خبر: ۱۴۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 06 December 2015
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد با توجه به تداوم بارش برف و کولاک، تردد در بیشتر راه های ارتباطی استان کرمانشاه با دشواری همراه است.
 
سید زاهدین چشمه خاور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون در مسیرهای منتهی به شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب و سنقروکلیایی و منطقه اورامانات شاهد بارش برف و کولاک هستیم که لازم است رانندگان بخصوص آنانی که تجربه رانندگی در شرایط برف و یخ را ندارند، از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی افزود: عوامل راهداری استان کرمانشاه هم اکنون در جاده های استان مستقر هستند و عملیات تیغه زنی و نمک پاشی را انجام می دهند اما به دلیل کولاک، این مسیرها همچنان برفگیر است و تردد با احتیاط باید در دستور کار خودروهای عبوری باشد.

زاهدین همچنین از بسته شدن مسیرهای ارتباطی به 275 روستای استان کرمانشاه به دلیل بارش برف خبر داد و افزود: تلاش می کنیم تا آخر وقت امروز این راه ها را بازگشایی کنیم.

وی همچنین از وقوع یک سانحه خودرویی در مسیر کرندغرب به اسلام آباد خبر داد و گفت: به دلیل ناتوانی راننده خودروی پراید در کنترل وسیله نقلیه، با یک دستگاه تریلی برخورد کرد که منجر به زخمی شدن سرنشین پراید شد.

بارش برف از ساعات نخستین بامداد امروز در بیشتر مناطق استان کرمانشاه آغاز شد و پیش بینی می شود تا پایان وقت امروز این شرایط جوی همچنان ادامه داشته باشد.

همچنین بارش برف باعث تعطیلی مدارس ابتدایی نوبت صبح در شهرهای کنگاور، سنقروکلیایی، پاوه و باینگان شد و مدارس ابتدایی نوبت صبح در شهر کرمانشاه و برخی شهرهای دیگر نیز با 2 ساعت تاخیر آغاز بکار می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار