تمامی راه‌های طالقان باز است

کد خبر: ۱۴۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 06 December 2015

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان طالقان میزان بارش برف در برخی از روستاهای این شهرستان را 40 سانتی‌متر عنوان کرد و گفت: با توجه به بارش برف در شهرستان طالقان تمامی راه‌های شهرستان طالقان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

رضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم در راه‌های این شهرستان با توجه به بارش‌ها شتاب و رشد بیشتری داشته است.

وی ادامه داد: استقرار نیروهای امدادی در راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان نیز از دیگر اقداماتی است که در این روزها انجام شده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی طالقان با بیان اینکه با توجه به بارش برف در این شهرستان تمامی راه‌های اصلی و روستایی طالقان باز است افزود: با توجه به برف و کولاک و کاهش شدید دمای هوا در این شهرستان، راهداری اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی در عملیات یخ‌زدایی در این راه‌های این شهرستان کرده است.

رمضانی تصریح کرد: در این راستا همچنین نیروهای راهداری علاوه بر استقرار در راه‌های این استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تجهیزات کامل نیز در اختیار آنان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کلیه محورهای اصلی و روستایی این شهرستان باز است و هیچ‌گونه مشکل ترددی برای رانندگان ایجاد نشده است. افزود: به منظور پیشگیری از سوانح جاده‌ای‌، روان‌سازی عبور و مرور وسایل نقلیه از صبح امروز به صورت ویژه اکیپ راهداری شهرستان در راه‌های این شهرستان در حال گشت‌زنی و ارائه خدمات به مردم است.

به گفته وی گردنه واقع در محور روستایی ناریان با 40 سانتی‌متر بارش، بیشترین بارش برف را در حوزه راه این شهرستان داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار