شتر جنگ جمل امروز از بیت امام کجاوه زده می‌شود! / هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی عناصری ضد انقلابند

کد خبر: ۱۵۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 03 January 2016
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در سخنانی بی سابقه آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وحجت الاسلام سید حسن خمینی را عناصری ضد انقلاب خواند و به تندی هر چه تمامتر به آنها تاخت. گزیده ای از سخنان وی در ادامه می آید:

- علف‌های هرز هرچند که باعث زحمت برای باغبان می‌شوند اما زمانی که در زمین دفن می‌شوند یک کود گیاهی مناسب است که برای رشد آن درخت تناور ارزشمند است.

- ریشه فتنه ۸۸ منحصر به حوادث سال ۸۸ و مناظره احمدی نژاد و موسوی نیست بلکه ریشهٔ طولانی‌تری دارد، این فتنه همزاد با انقلاب اسلامی ایران مانند علف هرزه‌ای آغاز شده است و عصاره همه فتنه‌ها از ابتدا را شامل می شود.

- در جریان فتنه ۸۸ خانواده اکبر هاشمی رفسنجانی تمام قد در مقابل اسلام و انقلاب اسلامی ایستادند، چون این خانواده با انقلاب اسلامی پدر کشتگی دارد.

- در فتنه جمل دشمن برای آنکه انییام را زمین گیر کند به سراغ خانه پیغمبر رفت، به سراغ عایشه رفت جمل که خودش توان جنگیدن را نداشت باید دید که بالای جمل چه کسی قرار داشت و چه کسانی افسار جمل را در دست داشتند و او را می‌کشیدند.

-شتر جنگ جمل امروز از بیت امام (ره) کجاوه زده می‌شود و به‌شدت باید مراقب آیت الله سازی و علامه سازی بود که قصد دارد موضوع شورای رهبری و شورای فقاهت را مطرح کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار