خط و نشان باهنر برای رانت خواران

کد خبر: ۱۷۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 02 February 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام ورهبری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه لیست ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم امشب یا فردا شب تکمیل می‌شود اظهار کرد: لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان 16 یا 17 بهمن ماه اعلام می‌شود.


وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حمله امروز هاشمي به شوراي نگهبان گفت: برخي توقع دارند از رانت استفاده كنند اما امام بارها بر اين زياده‌خواهي‌ها خط بطلان كشيدند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهارکرد: خانواده امام براي همه محترم هستند اما بايد قوانين را رعايت مي‌كردند و امتحان مي‌دادند.

وی در جریان نشست خبری خود با تبریک آغاز دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهارکرد: 37 سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سپری شده و در طول این 37 سال فراز و نشیب‌ها، موفقیت‌ها و عدم توفیق‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی و ملت ما در سایه اسلام و انقلاب و در سایه وحدتی بی‌بدیل در منطقه آشوب زده و ناامن خاورمیانه یک کشور با ثبات و متقدر است.

باهنر با بیان اینکه توطئه‌های استکبار جهانی هزینه دفاع از کشور را افزایش داده است گفت: نیروها مقتدر امنیتی و اطلاعاتی ما این آمادگی را دارند پیش از آنکه دشمن به آنها ضربه وارد کند آنها به دشمن ضربه وارد کنند و امروز نیز در مجلس از دریادلان نیروی دریایی سپاه به جهت مقابله با نیروهای متجاوز آمریکایی تقدیر به عمل آمد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به ضعف‌ها و کاستی‌هایی که در مسائل اقتصادی در کشور وجود دارد گفت: امیدواریم دولت در دوران پساتحریم بتواند مشکلات ناشی از رکود اقتصادی را که تولیدکنندگان را تحت فشار قرار داده، رفع کند و از این گردنه عبور کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون ماحصل جلسه دیشب شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: در جریان ائتلاف اصولگرایان در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ائتلاف اصولگرایان در این دوره از دوره‌های گذشته موفق‌تر بوده است.

باهنر ادامه داد: در شورای ائتلاف اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت مبارز و آیت‌الله موحدی کرمانی و همچنین با رایزنی‌هایی که با حضرات آیات یزدی و مصباح صورت گرفت توفیقات زیادی حاصل شد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به جلسه دیشب شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: دیشب در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان اتفاق تازه ای نیفتاد و جلسه اصولگرایان امشب یا فردا شب نیز تشکیل می‌شود.

وی افزود: لیست ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم امشب یا فردا شب تکمیل می‌شود اما رسانه‌ای شدن این لیست به 16 یا 17 بهمن موکل خواهد شد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه من هم در مقابل قانون مثل دیگران هستم گفت: خانواده امام برای کشور و مسئولان نظام محترم هستند اما قواعد را باید رعایت کرد و وی (سید حسن خمینی) خوب بود در امتحان اجتهاد خبرگان شرکت می‌کرد و اینکه اعلام می‌شود به وی اطلاع رسانی نشده بود شبیه یک شوخی است.

باهنر ادامه داد: امام جمعه موقت تهران به هر دلیلی در امتحان اجتهاد خبرگان شرکت نکرد و صلاحیتش از سوی فقهای شورای نگهبان احراز نشد بنابراین باید گفت که یک امتحان دادن که از شان انسان کم نمی‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با احتمال ارائه چند لیست مجزا از سوی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: لیست تهران اصولگرایان در ادوار مختلف مجلس از لحاظ کمی همواره متعدد و متنوع بوده است و معمولا در تهران در 9 دوره انتخابات مجلس دو لیست بیشتر جریان ساز نبودند و ما بقی لیستها خرد و جزء بودند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد مجلس اصولگرای نهم اظهار کرد: عملکرد مجلس نهم را باید بر مبنای عملکرد کلی سایر قوا ارزیابی کرد و ما در مجلس نهم از لحاظ آمار و ارقام بالاترین همکاری را با دولت یازدهم داشتیم و بالاترین معدل رای اعتماد از سوی مجلس نهم به کابینه یازدهم داده شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون علل عدم تحزب گرایی در ایران اظهار کرد: همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی با رای مستقیم یا با یک واسطه با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند بنابراین این نظام ناگزیر به داشتن احزاب قوی و متعدد است.

باهنر ادامه داد : در کشور حدود 300حزب به ثبت رسیده است اما 50حزب بیشتر فعالیت سیاسی نمی‌کند و این 50 حزب نیز نماینده یک تفکر سیاسی خاص نیستند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون آینده سیاسی خود گفت: تیپ کاری من و امثال من بازنشستگی ندارد و عدم ثبت‌نام من برای انتخابات مجلس دهم نیز دلایلی داشت که یکی از آن دلایل اعتقادم به گردش نخبگان بود.

وی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات دو تن از نمایندگان مجلس کویت مبنی بر ضرورت به رسمیت شناختن کشور اهواز از سوی مجامع بین‌المللی خاطرنشان کرد: ما به آنها توصیه می‌کنیم فعلا برای امنیت کشور خود به وابستگی‌های خود فکر کنند و پس از آن در رابطه با سایر مسائل اظهار نظر کنند.
میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار