ضرورت ساماندهی ورودی‌های زارچ

کد خبر: ۱۷۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 04 February 2016
به گزارش تابناک یزد،شهردار زارچ از برپایی ستاد تسهیلات نوروزی این شهر خبر داد و بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های این شهر تاکید کرد.

 «محمدرضا حفیظی» افزود: ستاد تسهیلات نوروزی شهر زارچ با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، لزوم برنامه‌ریزی برای استقبال از نوروز 95 و ایجاد تسهیلات برای مسافران برپا شد. وی ادامه داد: شهر زارچ به عنوان یکی از شهرهای تاریخی استان، هرساله در ایام نوروز پذیرای جمعیت قابل توجهی از گردشگران و مسافران نوروزی است.
حفیظی افزود: اعضای ستاد تسهیلات نوروزی باید با برنامه‌ریزی و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، شرایط را برای آسایش، آرامش، اسکان و تفریح مسافران به بهترین شکل ممکن فراهم کنند. وی اظهار کرد: محورهای ورودی شهر زارچ باید ساماندهی شود. از این رو تمام محورهای مواصلاتی، طرفین بلوارها و اراضی رها شده در ورودی شهر باید مورد بازدید قرار گیرد.
حفیظی افزود: اماکن گردشگری و تاریخی این شهر هم باید به طور ویژه مورد بازدید و ساماندهی قرار گیرد و کیفیت خدمات رفاهی در این اماکن باید ارتقا یابد. شهردار زارچ تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود که مسافران نوروزی در اماکن پیش بینی شده از امکانات و خدمات رفاهی و بهداشتی مناسب برخوردار شوند. وی اضافه کرد: کمپینگ و کمپ‌های کویرنوردی شهر هم باید برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مسافران و میهمانان نوروزی به بهترین شکل ممکن آماده‌سازی و تجهیز شود.
شهردار زارچ همچنین از بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: بازدید از خانواده شهدا، آذین‌بندی شهر و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های شهرداری به این مناسبت است. وی با بیان این‌که دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های مردم ایران است، خواستار همکاری همه واحدهای شهرداری در ایام الله دهه فجر شد.
این مسئول همچنین با اشاره به مشخص شدن وظایف سازمان‌های شهری در این مناسبت ملی، خواستار اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها از سوی مدیران شهرداری شد.

همشهری

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار