«دور افتخار» ورزشکاران برای شهید شمسی‌پور

شهید شمسی‌پور سابقه ریاست بسیج ورزشکاران استان همدان، ریاست هیئت تیراندازی و هیئت دوچرخه‌سواری را در استان داشت.
کد خبر: ۲۲۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 03 May 2016
معاون فرهنگی و امور جوانان همدان از برگزاری مراسم وداع با شهید شمسی‌پور از محل میدان سردار همدانی خبر داد و گفت: «دور افتخار» برای پیکر شهید شمسی‌پور در استادیوم قدس برگزار می‌شود.

اسدالله ربانی‌مهر امروز در گفت‌وگو با فارس  ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت علیرضا شمسی‌پور اظهار کرد: این شهید بزرگوار یکی از رزمندگان با اخلاق و الگو بودند.

وی تصریح کرد: شهید شمسی‌پور سابقه ریاست بسیج ورزشکاران استان همدان، ریاست هیئت تیراندازی و هیئت دوچرخه‌سواری را در استان داشت.

معاون فرهنگی و امور جوانان همدان با بیان اینکه شهید شمسی‌پور از مدیران و ورزشکاران بااخلاق استان بود، بیان کرد: قرار بود از ایشان در همایش «اخلاق و ورزش» به عنوان مسئول ورزشی برتر تجلیل شود.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام افتخار جامعه ورزش است و توانست با خلوص نیت جایگاه واقعی خود را بیابد، از استقبال پیکر شهید شمسی‌پور ساعت 18 امروز از میدان شهید سردار همدانی خبر داد.

ربانی‌مهر گفت: ساعت 18:30 امروز هم مراسم وداع در استادیوم قدس انجام می‌شود و برگزاری «دور افتخار» برای این شهید بزرگوار را نیز در برنامه خواهیم داشت.

وی یادآور شد: هفتمین روز شهادت شهید شمسی‌‎پور نیز دوشنبه هفته آینده از سوی جامعه ورزشکاران در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: در این مراسم تعداد زیادی از مسئولان، جوانان، ورزشکاران و رئیس بسیج ورزشکاران کشور حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: امروز جوانان و ورزشکاران بار دیگر با تشییع و وداع باشکوه با پیکر شهید شمسی‌پور با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

ربانی‎مهر در پایان بیان کرد: از امروز دیگر جای خالی شهید شمسی‌پور در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و راهیان نور احساس می‌شود زیرا این شهید یکی از افرادی بود که همواره بدون چشم‌داشت در این برنامه‌ها همکاری داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار