اُکسین شایسته‌ صعود به لیگ آزادگان بود/کار سختی در پیش داریم

کد خبر: ۲۲۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 04 May 2016


مربی تیم فوتبال اُکسین البرز با بیان اینکه تیمش شایسته صعود به لیگ آزادگان بود، گفت: خوشحالم که در نهایت به حق واقعی خود در این مسابقات رسیدیم.

علی خسروی در گفتگو با مهر اظهار کرد: پیش از شروع مسابقات مجموعه باشگاه اعم از مدیریت و کادر فنی صعود به لیگ آزادگان را هدف گذاری کرده بود و برهمین اساس هم تیم بسته شد.

وی افزود: جذب بازیکنان جوان در کنار حضور باتجربه ها در نهایت موجب شد هم در مرحله اول و هم در دور دوم عنوان نخست را کسب کنیم و از رقابت های سنگین و پرفشار لیگ دسته دوم سربلند بیرون بیاییم.

خسروی با تاکید براینکه تیم های باکیفیتی در این فصل لیگ ۲ کشور حضور داشتند گفت: سرمایه گذاری قابل توجهی از سوی برخی باشگاه ها برای رسیدن به دسته بالاتر شاهد بودیم اما در نهایت این تیم اُکسین بود که توانست نمایش بهتری ارائه کند و دو هفته مانده به پایان رقابت ها صعودش را مسجل کند.

مربی باشگاه اُکسین البرز با اشاره به نقش اثرگذار «فیروز کریمی» و «علی لطیفی» در رقم خوردن این موفقیت گفت: تجربه بالای این دو مربی درکنار تلاش فراوان بازیکنان و حمایت مدیریت باشگاه سبب شد بتوانیم در این رقابت ها نتایج لازم را بگیریم و استان البرز را برای نخستین بار صاحب یک تیم بومی کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار این تلاش و کوشش خالصانه توقع ما حمایت بیشتر مسئولان استان بود که به نظرم آنچه انتظار می رفت محقق نشد.

خسروی با بیان اینکه لیگ دسته اول شرایط و فضای خاص خود را دارد گفت: به نظرم کار دشواری در پیش است و باید با تدارکی قوی پای در لیگ دسته اول گذاشت.

مربی تیم دسته یکی شده اُکسین در پایان گفت: حضور تیمی از البرز در لیگ آزادگان فرصت مغتنمی است تا جوانان با استعداد البرزی خود را نشان دهند و امیدوارم اُکسین بتواند درفصل آتی نمایشی خوب در دسته یک فوتبال کشورداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار