فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

آمادگی 100 درصدی پلیس قم در ماموریت نیمه شعبان

فرمانده انتظامی استان قم در قرارگاه امام علی(ع) ویژه نیمه شعبان از آمادگی 100 درصدی پلیس قم در مأموریت نیمه شعبان در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 16 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی اظهار کرد: نیمه شعبان متعلق به همه انسان‌هاست و منتظران منجی عالم بشریت در ایام نیمه شعبان از سراسر جهان برای گرامیداشت مراسم پرشکوه ولادت حضرت بقیة‌الله به استان قم می‌آیند.

وی افزود: مأموریت ما در این ایام یک مأموریت ملی، استانی و به تعبیری بین‌المللی است، بنابراین در بخش اقدامات استانی، استان قم پیش قراول است و باید تمام تلاش خود را در زمینه خدمت به مردم و زائران عزیز و گرامی به‌کار بندد.

مجتبایی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان قم با یک برنامه ریزی منسجم و از پیش تعیین شده و با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط سعی می‌کند تا بهترین شرایط را برای زائران و عاشقان حضرت ولی‌عصر(عج) فراهم سازد تا این ایام به کام همه مومنان و دلدادگان حضرت حجت شیرین سپری شود.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه ما از 100 در صد توان خود در این ماموریت استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: تمام نیروهای ستادی، عملیاتی، انتظامی، پیشگیری و پشتیبانی در این ایام به‌کارگیری شدند، و در آماده باش 100 درصد خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه ایست و بازرسی‌ها، گشت هوایی از چند روز قبل از نیمه شعبان اقدامات خود را شروع خواهد کرد، افزود: علاوه بر اقدامات امنیتی، ساز و کارهای ترافیکی نیز بسته شده و در دستور کار قرار گرفته است.

سردار مجتبایی در پایان به بحث تبلیغات اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 20 هزار بروشور نقشه و هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت، کیف قاپی و انواع آسیب‌های اجتماعی نیز بین زائران توزیع می‌شود و این فرماندهی با ایجاد 15 ایستگاه پلیس مباحث امنیتی و خدماتی را دنبال و در خدمت مردم عزیز خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار