فرماندار نطنز:

بهره برداری۴ پروژه دولتی و خصوصی در نطنز

تابناک: فرماندار شهرستان نطنز گفت: در حاشیه بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نطنز، ۴ پروژه بخش دولتی و خصوصی در نطنز افتتاح می‌شود و همچنین وزیر رفاه در جلسه شورای اداری نطنز شرکت می‌کند.
کد خبر: ۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، یوسف حسنی بافرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر رفاه به شهرستان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حاشیه سفر دولت تدبیر و امید به اصفهان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نطنز سفر می‌کند.

وی افزود: افتتاح ساختمان شهرداری خالدآباد، افتتاح کارخانه تولیدی مهتاب بافت بادرود، افتتاح مجتمع سنگ آروین نطنز و همچنین افتتاح ساختمان دبیرستان دخترانه سمیه نطنز پروژه‌هائی است که به دست وی افتتاح خواهد شد.

فرماندار نطنز گفت: طبق برنامه‌ریزی این سفر، که عصر روز چهارشنبه هفته آینده انجام می‌شود، با حضور وی شورای اداری شهرستان نطنز در محل فرهنگسرای کوثر نیز تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت ایام‌الله بابرکت دهه فجر و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غبارروبی گلزار شهدا نطنز انجام می‌گیرد.

حسنی بافرانی پیرامون پروژه های دیگری که در دهه فجر در نطنز افتتاح خواهد شد، خاطر نشان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، بیش از 46 پروژه دولتی و خصوصی در نطنز افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها بیش از 75 میلیارد ریال در بخش دولتی و 590 میلیارد ریال در بخش خصوصی، هزینه داشته که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: تعدادی از این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی از آنها با اختصاص بودجه‌های دولتی برای رفع مشکلات مردم در شهرستان افتتاح می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار