امکانات البرز را بسیاری از تیم‌های لیگ ‌برتری ندارند

کد خبر: ۲۶۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 25 July 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: بسیاری از تیم‌های لیگ برتری امکانات موجود در استان البرز را ندارند.

امیر عفراتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وجود ورزشگاه انقلاب کرج به عنوان یکی از ورزشگاه‌هایی که دارای امکانات مناسب و مورد تایید AFC است، از جمله ظرفیت‌های مهم استان البرز و شهرستان کرج به شمار می‌آید.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مسائلی که در سال‌های قبل در رابطه با حضور و یا عدم حضور باشگاه سایپا در استان البرز اتفاق افتاد، امروز این امکانات و زیرساخت‌های مناسب که در سطح لیگ برتر فوتبال کشورمان محسوب می‌شود، مورد استفاده مناسب قرار ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: به طور قطع استان البرز قابلیت، ظرفیت و توانمندی این را دارد که یک تیم در لیگ برتر فوتبال کشورمان داشته باشد و امیدوارم هر چه زودتر این مهم اتفاق بیافتد.

عفراتی با اشاره به حضور تیم فوتبال اکسین البرز در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: سال گذشته این تیم توانست با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بومی از لیگ دو به لیگ دسته اول صعود کند.

وی بیان داشت: امروز همه ما باید از اکسین به عنوان یک باشگاه بومی حمایت کنیم تا این تیم بتواند جواز و سهمیه حضور در لیگ برتر کشور را به دست آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص علت حضور نیافتن تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه انقلاب کرج نیز گفت: به دلیل مشکلاتی که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز داشت، مدیران باشگاه تراکتورسازی درخواست دادند که دیدارهای هفته اول و سوم این تیم در لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

عفراتی افزود: با توجه به اینکه امکانات موجود در استان البرز را متعلق به همه ملت ایران می‌دانیم، بلافاصله آمادگی خود را اعلام کرده و آماده بودیم که به این باشگاه و هواداران پرشور تراکتورسازی خدمات‌رسانی کنیم.

وی اظهار داشت: اما روز گذشته خود مسؤولان تراکتورسازی اعلام کردند که ورزشگاه آنها آماده شده و می‌خواهند دو دیدار در هفته اول و سوم لیگ برتر را در تبریز برگزار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان گفت: بنابراین حضور نیافتن تراکتورسازی یک تصمیم درون باشگاه خودشان بود و ما آمادگی لازم را برای این کار داشتیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار