قائم مقام وزیر کشور:

دولت یازدهم شاخصه های اقتصادی را ارتقا داده است

قائم مقام وزیر کشور:در جمع فرمانداران و بخشداران استان کرمانشاه،در محل استانداری با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم در حالی بر سر کار آمد. که وضعیت بد اقتصادی درکشور حاکم بود. و دولت یازدهم در سه سال اخیر توانست با اقدامات خود وضعیت بد اقتصادی را ارتقا و رو به جلو حرکت دهد.
کد خبر: ۲۹۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 14 September 2016




تابناک کرمانشاه- محمدحسین مقیمی  با بیان اینکه تلاش در راستای خروج کشور از رکود توسط دولت همچنان با جدیت ادامه دارد، گفت:از جمله اقدامات شاخص دولت یازدهم در سه سال اخیر می توان به تک رقمی کردن نرخ تورم ۴۰ درصدی، رساندن رشد اقتصادی منفی به ۴.۵ درصد و کاهش نرخ بیکاری اشاره کرد.
مقیمی تصریح کرد:ما در دولت به مردم پاسخگو هستیم، وبرخی از سوالات در خصوص تورم و وضعیت اقتصادی را بایستی از دولت گذشته پرسش کرد. اما ما به دلیل پایبند بودن به اصل پاسخگویی، همه مسائل را به صورت شفاف بیان می کنیم. و رفع مشکلات مردم در اولویت دولت است. اما حقیقت این است که عده ای دوست ندارند. دولت کار کند، و لذا سوالاتی انحرافی را مطرح می کنند.
وی افزود: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم؛ دولت با جدیت برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده است. و برپایبندی دولت وامید به تعهدات خود در عرصه سیاست خارجی وداخلی اشاره کرد و گفت: دستاوردهای دولت در سه سال گذشته نشان می دهد. که عملکرد آن در طول این مدت موفقیت آمیز بوده است.
 قائم مقام وزیر کشورافزود : در شرایطی که کشورهای منطقه درگیر جنگ و ناامنی هستند. این درحالی است که با تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی و همراهی و مشارکت مردم امنیتی پایدار بر کشور حاکم است.

مقیمی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه سلامت گفت: کاهش هزینه های بخش سلامت از ۷۰ به ۳ درصد که درراستای آن ۱۱ میلیون نفر افراد فاقد بیمه در کشور بیمه شده و هزینه ها نیز از ۷۰ به ۳ درصد کاهش یافته است.
 مقیمی بابیان اینکه در بخش کشاورزی هم با افزایش صادرات؛ محصولاتی مانند گندم به خودکفایی رسیدیم. که نشان از موفقیت دولت در عرصه داخلی و خارجی است.
وی توجه جدی به مسایل اجتماعی را از برنامه های دولت دانست و گفت: در این راستا  در زمینه های حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد و.. دولت توجه جدی دارد.
مقیمی گفت: همانند انتخابات مجلس در اسفند سال گدشته تلاش داریم. که انتخابات پیش رو را در کمال امنیت و آرامش وبراساس قانون وعایت اصل بی طرفی برگزارشود.





اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار