شهرآورد تهران بیش‌ از آنکه زیبا باشد، جنجالی است

کد خبر: ۲۹۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 14 September 2016


مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدارهای استقلال و پرسپولیس بیش از آنکه زیبا و تماشاگرپسند باشد، یک بازی احساسی و جنجالی است.

علی‌اصغر مدیرروستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در تمام دنیا تیم‌های فوتبال دارای هوادارانی هستند که برخی از آنها متعصب بوده و به تیم خود عشق می‌ورزند.

وی افزود: این وجه از فوتبال همواره موجب جذابیت و زیباتر شدن این رشته ورزشی می‌شود، اما اگر از منطق و چارچوب‌های مشخص ورزشی خارج شود، دیگر به سود تیم‌های ورزشی و به طور کلی فوتبال نخواهد بود.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: به عنوان نمونه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دهه‌های گذشته همواره از هواداران زیادی برخوردار بوده و اکثر دوست‌داران فوتبال در ایران هوادار آبی و یا قرمز هستند.

مدیرروستا گفت: یکی از دلایل جذابیت فوتبال در ایران، هواداران استقلال و پرسپولیس هستند و خوشبختانه در سال‌های گذشته شاهد بودیم که برخی از تیم‌ها مانند تیم‌های خوزستانی و یا تراکتورسازی تبریز و تیم‌هایی از استان‌های گیلان و اصفهان نیز هواداران خود را پیدا کرده‌اند.

وی بیان داشت: با این وجود هنوز هم اکثر فوتبال‌دوستان ایرانی هوادار استقلال و یا پرسپولیس هستند و همین امر در برخی مواقع موجب آسیب این دو باشگاه بزرگ و قدیمی شده است.

این پیشکسوت فوتبال افزود: در کشورهای صاحب فوتبال و پیشرفته نیز برخی از تیم‌ها هواداران بیشتری دارند، مانند بارسلونا و رئال در اسپانیا، منچستر یونایتد و لیورپول در انگلیس و اینتر و آث میلان در ایتالیا و همواره دیدارهای رودروی این تیم‌ها یکی از قشنگ‌ترین مسابقات باشگاهی به شمار می‌آید.

مدیرروستا گفت: اما متاسفانه به دلیل حساسیت بی‌دلیل و کاذب دیدارهای استقلال و پرسپولیس، شهرآورد تهران در سال‌های گذشته بیش از آنکه زیبا و جذاب باشد، احساسی و جنجالی می‌شود و همین امر موجب افت فوتبال کشورمان شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن شهرآورد تهران در روز جمعه این هفته گفت: امیدوارم این بار بازیکنان دو تیم و کادر فنی، به جای توجه به نتیجه صرف و ترس از باختن، به فکر ارائه بازی زیبا بوده و یکی از شهرآوردهای جذاب را شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار