غرور مهم‌ترین مانع شاگردان برانکو برای پیروزی برابر استقلال است

کد خبر: ۲۹۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 15 September 2016


گلزن شهرآورد چهل و سوم گفت: غرور مهم‌ترین مانع شاگردان برانکو برای پیروزی برابر استقلال است.

بهنام طاهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت‌ سر گذاشتن یکسال سخت و پرفراز و نشیب در صدر جدول قرار داشته و عملکرد خوبی در پنج دیدار نخست از خود به نمایش گذاشته است.

وی افزود: از سوی دیگر استقلال تهران با تغییرات بسیاری وارد لیگ برتر شده است و کادر فنی و بیش از 50 درصد بازیکنان این تیم جدید هستند و به طور طبیعی هماهنگی لازم را با هم ندارند.

بازیکن تیم فوتبال ستارگان البرز تصریح کرد: شاگردان علیرضا منصوریان در پنج دیدار نخست خود سه تساوی و دو شکست را در کارنامه دارند، این در حالی است که پرسپولیس این روزها در صدر جدول است.

طاهرزاده ادامه داد: تمام کسانی که طی بیش از چهار دهه دیدارهای استقلال و پرسپولیس را تجربه کردند می‌دانند که نتیجه این بازی هیچ ربطی به دیگر مسابقات ندارد و اتفاقاً در اکثر مسابقات، تیمی که در جدول و از نظر عملکردی و بازیکن ضعیف‌تر بوده برای تیم قوی‌تر مشکل‌ساز شده است.

وی تصریح کرد: امروز و بر روی کاغذ پرسپولیس برنده مسابقه است، اما باید توجه داشت که هرگز نتایج شهرآورد تهران از پیش معلوم نمی‌شود و هر تیمی که در روز مسابقه بهتر از تک موقعیت‌ها استفاده کند، پیروز میدان می‌شود.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: بنابراین اگر شاگردان برانکو تصور کنند که پیروز میدان بوده و استقلال و شاگردان علیرضا منصوریان دست و پا بسته وارد این مسابقه حساس می‌شوند، به طور قطع بازنده میدان خواهند بود.

طاهرزاده ادامه داد: در حال حاضر غرور بازیکنان و کادر فنی تنها مانعی است که می‌تواند پرسپولیس را از پیروزی در روز جمعه دور کند امیدوارم سرخ‌پوشان بدون توجه به جایگاه تیم خود و حریف در جدول، بازی همیشگی را به نمایش گذاشته و پیروز میدان باشند.

وی با اشاره به گلی که در دربی چهل و سوم به استقلال تهران زده است، گفت: این گل در حقیقت تمام حرف‌های من را ثابت می‌کند در آن روز و مسابقه هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که موفق به گلزنی شوم، اما در روز مسابقه و در حالی که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شدم، گل سوم را به استقلال زدم.

طاهرزاده در پایان گفت: بنابراین در روز جمعه نیز نباید به حاشیه‌ها توجه کرد و هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار