حرف‌های زیادی داریم که بماند برای بعد از شهرآورد/ هواداران جمعه هم از استقلال حمایت کنند

کد خبر: ۲۹۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 16 September 2016


پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: حرف‌های زیادی درباره نحوه عملکرد استقلال در این فصل داریم که با توجه به در پیش بودن دیدار با پرسپولیس طرح آنها به صلاح نیست.

جعفر مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هوادار واقعی و پیشکسوت واقعی که همواره به فکر موفقیت تیم محبوب خود هستند، نباید فقط نقاط قوت را گفته و چشم‌ بر ضعف‌ها و کاستی‌ها ببندند.

وی افزود: ما در مثل‌های فارسی هم داریم که دوست آن باشد که گوید عیب دوست، بنابراین اگر من خود را هوادار و پیشکسوت استقلال می‌دانم، وظیفه دارم که نقاط ضعف و قوت را بدون حب و بغض و بدون طرفداری غیر منطقی و احساسی بیان کنم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: تمام کسانی که پنج دیدار نخست استقلال در برابر حریفان این فصل از لیگ برتر را تماشا کرده‌اند، می‌دانند که ضعف‌هایی در این تیم هم از نظر تاکتیکی و هم تکنیکی وجود دارد و همین ضعف‌ها و کاستی‌ها موجب شد که بعد از پنج مسابقه ما هنوز به پیروزی نرسیده‌ایم.

مختاری‌فر با اشاره به در پیش بودن شهرآورد مهم تهران و دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: نقد کردن نیاز به شرایط مناسب دارد و هم اکنون زمان خوبی برای نقد استقلال و عملکرد منصوریان نیست و فردا باید هواداران به ورزشگاه آمده و تا پایان بازی از استقلال حمایت کنند.

وی بیان داشت: به عنوان یک پیشکسوت حرف‌های بسیاری برای گفتن در مورد عملکرد برخی از بازیکنان دارم که آنها را به بعد از دربی و زمان مناسب موکول کرده و تاکید دارم که الان فقط باید از استقلال حمایت کرد و با حمایت هواداران این تیم به روزهای اوج خود باز می‌گردد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: برخی از هواداران از اینکه بازیکنان جدید با قرادادهای کلان به این باشگاه منتقل شده، اما هنوز عملکرد خوبی نداشته‌اند ناراحت هستند.

مختاری‌فر ادامه داد: اما من می‌گویم که این پول را بگیرید و حق شما است، به شرط آنکه در میدان مردانه حضور یافته و برابر حریفان به ویژه در شهرآورد، تمام توان خود را برای پیروزی استقلال به کار بندید.

وی در پایان برگ برنده استقلال برابر حریف سنتی خود، بازیکنان جوان و جنگنده توصیف کرد و گفت: اگر در این دیدار بازیکنان استقلال تنها 70 درصد توانایی خود را به نمایش بگذارند، پیروز میدان خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار