کشف 220 راس دام قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در استان یزد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت : تعداد 220 گوسفند و گاو قاچاق به ارزش 2 میلیاردریال بوسیله ماموران پلیس این استان شناسایی و کشف شد.
کد خبر: ۳۴۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 14 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ محمد رضا مزیدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق دام، ماموران 2 دستگاه تریلی کشنده ولوو را که با محموله دام از شهرهای جنوبی عازم رباط کریم بودند متوقف کردند.
وی ادامه داد: با بررسی هایی که ماموران پلیس انجام دادند مشخص شد این تریلی ها در حال حمل این تعداد گوسفند و گاو قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی هستند که به همین منظور خودروها توقیف و 2متهم نیز دستگیر شدند.
این مسئول خاطر نشان کرد: این احشام قاچاق تحویل دامپزشکی استان شد.
مزیدی یادآور شد: دام­هایی که بدون رعایت ضوابط بهداشتی و مجوز دامپزشکی وارد کشور می شوند به عنوان دام قاچاق تلقی شده و پلیس جهت کنترل و نظارت بر این موضوع احشامی را که فاقد مجوز دامپزشکی است به عنوان توزیع خارج از شبکه توقیف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دامپزشکی قرار می­دهد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راههای این استان مورد سواستفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار