اتمام پروژه سه فرهنگسرا و مسجد

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه سه فرهنگسرا و مسجد آماده افتتاح است، تصریح کرد: احداث سه فرهنگسرا و سالن‌ ورزشی نیز به متراژ 29 هزار و 400 متر مربع در حال پیگیری برای تملک زمین است.
کد خبر: ۳۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 14 May 2015
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: هشت فرهنگسرا و مجموعه فرهنگی در شهر همدان در حال ساخت است.

به گزارش فارس ، رضا غلامی‌خجسته با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی فرهنگی در شهر همدان اظهار کرد: احداث هشت فرهنگسرا در 17 هزار و 374 متر مربع زمین در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تالار قرآن در 11 هزار متر مربع در حال احداث است، افزود: ساخت این ساختمان به اتمام رسیده و با اتمام پوشش سقف گنبدی شکل، این پروژه به بهره‎برداری می‌رسد.

عضو شورای شهر همدان گفت: 19 پروژه فرهنگسرا و سالن‌های ورزشی نیز در سطح شهر در حال اجراست که کار آماده‌سازی آنها انجام شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم نمازخانه گنجنامه در 250 متر مربع زمین آماده اجرا شده، تصریح کرد: آمفی تئاتر روباز عین‌القضات نیز در 300 متر مربع نقشه‌برداری شده و در دست طراحی است.

خجسته با بیان اینکه سه فرهنگسرا و مسجد نیز آماده افتتاح است، تصریح کرد: احداث سه فرهنگسرا و سالن‌ ورزشی نیز به متراژ 29 هزار و 400 متر مربع در حال پیگیری برای تملک زمین است.

وی یادآور شد: هفت مورد زمین اهدایی از سوی مساجد، حسینیه‌ها، سپاه ناحیه همدان و سمن‌ها و ادارات برای احداث مراکز فرهنگی و فرهنگسرا در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه فاز دوم فرهنگسرای تاریخ و تمدن در حال ساخت است، افزود: این مکان با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری شده و آماده ساخت است.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار