اعلام برنامه‌های 10 نامزد جبهه مردمی تا ظهر پنجشنبه

کد خبر: ۴۰۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 03 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»، دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: از آنجا که شمارش آرا به صورت الکترونیکی خواهد بود، تا عصر روز برگزاری مجمع ملی دوم، نتایج مشخص خواهد شد

رضا روستا آزاد دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب عصر امروز در نشست اقشار جبهه مردمی با کاندیداهای این جبهه ضمن تشکر از اقشار 28گانه جبهه مردمی به جهت همکاری مستمر با جبهه مردمی و حضور در این برنامه خاطرنشان کرد: پنجشنبه آینده 17 فروردین دومین مجمع ملی جبهه مردمی برگزار خواهد شد که در آن یکی از موارد مهم موردبحث کاهش نامزدهای جبهه از 10 نفر به پنج نفر با رأی مستقیم حاضرین سه هزار نفره خواهد بود.

وی افزود: در مجمع ملی دوم حدود 900 نفر از حاضرین اعضای اقشار جبهه مردمی و بقیه نیز از اعضای استانی و محلی جبهه مردمی خواهند بود.

روستاآزاد با تأکید بر اینکه رأی‌آوری، کارآمدی و سایر خصوصیات شخصیتی برای انتخاب نامزد جبهه مردمی مهم است، گفت: به همین دلیل شورای مرکزی فرایند ظریفی را تدوین کرد و به منصه ظهور گذاشت تا اعضای جبهه مردمی بر اساس آن به انتخاب نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری بپردازند.

دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه در مجمع ملی دوم فرصتی برای بحث تخصصی و جدی وجود ندارد، اظهار داشت: به همین دلیل شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب تصمیم گرفت برنامه امروز را برگزار کند و از 10 نامزد دعوت‌شده پنج نفر برای حضور در این برنامه و پاسخگویی به سوالات کارشناسی اقشار جبهه مردمی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش فارس، وی با تشریح حزئیات دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: در مجمع ملی دوم بحث‌ها به دلیل کمبود وقت، جزئی و کارشناسی نخواهد بود و باید کار سخنرانی و اعلام برنامه‌ها توسط 10 نامزد دعوت‌شده تا ظهر پنجشنبه ادامه یابد تا بعدازظهر فرایند رأی‌گیری انجام شود.

روستاآزاد خاطرنشان کرد: از آنجا که شمارش آرا به صورت الکترونیکی خواهد بود، تا عصر روز برگزاری مجمع ملی دوم، نتایج مشخص خواهد شد و پس از آن شورای مرکزی تا پاسی از شب جلسه فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار