میزبانی همدان در مسابقات اسکیت قوت گرفت

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به نیاز همدان به کف‌پوش استاندارد گفت: اگر بخواهیم در سطح حرفه‌ای و قهرمانی کارکنیم به‌طورقطع پیشرفت اسکیت همدان نیازمند کف‌پوش استاندارد اسکیت است.
کد خبر: ۴۳۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 07 June 2017
رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: نصب کف‌پوش سالن اسکیت همدان میزبانی اردوها را قوت می‎بخشد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به پیگیری برای برگزاری میزبانی‌ اردوهای تیم ملی در همدان، گفت: پیشرفت اسکیت همدان نیازمند کف‌پوش استاندارد در سالن است.

به گزارش مهر؛ مهدی مجیدی با اشاره به وضعیت کف‌پوش سالن اسکیت مزدگینه همدان اظهار داشت: متأسفانه از سال گذشت مسئولان برای نصب کف‌پوش این سالن امروز و فردا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود کف‌پوش این سالن تا پایان دهه فجر سال گذشته نصب شود که انجام نشد، گفت: پس از آن طی دو مرحله وعده نصب کف‌پوش تا پایان اسفندماه ۹۵ داده شد اما تاکنون که ۳ ماه از سال ۹۶ می‌گذرد خبری از نصب این کف‌پوش نیست.

وی افزود: شرکت توسعه و ساخت زیرساخت‌های ورزشی مجری عملیات این کف‌پوش است و ۱۰۰ میلیون تومان نیز برای این اقدام اعتبار در نظر گرفته‌اند اما همچنان برای نصب امروز و فردا می‌کنند.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به نیاز همدان به کف‌پوش استاندارد گفت: اگر بخواهیم در سطح حرفه‌ای و قهرمانی کار کنیم به‌طورقطع پیشرفت اسکیت همدان نیازمند کف‌پوش استاندارد اسکیت است.

مجیدی عنوان کرد: به دنبال برگزاری میزبانی‌های اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری در همدان هستیم اما تا زمانی که کف‌پوش استاندارد در سالن نصب نشود برگزاری این‌چنین اردوها و مسابقاتی دور از دسترس خواهد بود.

وی بابیان اینکه به دنبال همگانی کردن این رشته هستیم، عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در پارک و مناطقی که مردم بیشتر تردد دارند زمین‌های اسکیت احداث خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار