نخستین گروه زایران یزدی حج تمتع عازم مدینه منوره شدند

270 زایر خانه خدا از استان یزد به عنوان نخستین گروه زایران حج تمتع، با بدرقه مسئولان فرودگاه شهید صدوقی، حج و زیارت استان و جمعی از خانواده ها عازم مدینه منوره شدند.
کد خبر: ۴۸۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 19 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»اعزام زایران تا 30 مرداد ماه جاری ادامه دارد و 2 هزار و 270 نفر شامل یکهزار و 95 نفر مرد و یکهزار و 175 زایر زن در قالب 16 کاروان به مدینه اعزام می شوند.
مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت: امسال پروازها با هواپیمای ایرباس A300 به عربستان سعودی انجام می شود خدمت رسانی به زایران در سنجش با سال های قبل مطلوب تر خواهد بود.
عباس محمدی افزود: خدمات متمایزی از جمله ایجاد صفحه جدید مخصوص حج تمتع در پایگاه اطلاع رسانی اداره ‌کل فرودگاهها، حضور افراد با لباس متحدالشکل برای راهنمایی و پاسخگویی به سئوال های زایران و تشکیل گروهی در فضای مجازی با محور روابط عمومی فرودگاه بین المللی یزد و عضویت مدیران و روحانیان کاروانها برای اطلاع رسانی از پروازها و هماهنگی بیشتر با فرودگاه در قالب طرح تحول خدمت‌ رسانی به حجاج انجام شده است.
وی اضافه کرد: سامانه پیامکی به شماره 10007069 نیز برای دریافت انتقادها و پیشنهادها و پاسخگویی به پرسش های زایران راه ‌اندازی شده است.
طبق توافق میان سازمان حج و زیارت و عربستان سعودی حدود 86 هزار زایر ایرانی به تدریج از هشتم مرداد عازم حج تمتع می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار