حسن حاج رسوليها:

ذوب‌آهن فوتبال خود را بر استقلال تحميل كرد

تابناک: يك كارشناس فوتبال گفت: ارائه بازي زيبا از سوي استقلال خوزستان سبب شد كه ذوب‌آهن فوتبال خود را بر استقلال تحميل كند و توپ و ميدان را در اختيار بگيرد.
کد خبر: ۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 15 February 2015

حسن حاج رسوليها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه اصفهان، اظهاركرد: تيم ذوب‌آهن در بازي روز گذشته در برابر استقلال اهواز از هر نظر شايسته پيروزي بود چرا كه علاوه بر زدن دو گل چند موقعيت گل صد درصد نيز ايجاد كرد و در كل بازي در اختيار اين تيم بود. ذوب آهن روند وبه رشد خود را ادامه مي‌دهد تا در ليگ نيز موفق باشد.

وي با بيان اينكه بازي زيباي استقلال خوزستان به نفع ذوب‌آهن تمام شد، گفت: ارائه بازي زيبا از سوي اين تيم خوزستاني سبب شد كه ذوب‌آهن فوتبال خود را بر استقلال تحميل كند و توپ و ميدان را در اختيار بگيرد. اين بازي و برد شيرين ذوب‌آهن پيش درآمد خوبي براي بازيكنان اين تيم شد كه با يك روحيه خوب به مصاف سپاهان در دربي اصفهان بروند.

اين كارشناس فوتبال افزود: تلاش بازيكنان ذوب‌آهن خوب بود و اين بازيكنان به خوبي جابجا مي‌شدند. گل اول تيم اصفهاني حاصل تلاش مسعود حسن‌زاده بود كه توانست يك پنالتي براي تيم‌اش بگيرد. ميدان داري قاسم حدادي‌فر و اكبر ايماني نتيجه را به نفع ذوب‌آهن رقم زد. در اين بازي مرتضي تبريزي از نظر روحي رواني در وضعيت مساعدي نبود و به همين دليل تعويض شد.

حاج رسوليها تصريح‌كرد: ذوب‌آهن با كسب اين نتايج در نيم فصل دوم نشان داد كه از تعطيلات 50 روزه ليگ به خوبي استفاده كرده است و اين يك انتظار به حق است كه در هفته‌هاي آينده نتايج بهتري نيز كسب كند. در يك كلام هفته بيستم ليگ برتر هفته اصفهاني‌ها بود.

وي خاطرنشان‌كرد: اميدوارم دربي اصفهان يك بازي جذاب از آب در بيايد و برنده داشته باشد و 3 امتياز حساس در اصفهان باقي بماند. اين بازي بايد در شان فوتبال اصفهان و دو تيم بزرگ سپاهان و ذوب‌آهن باشد.

دو تيم سپاهان و ذوب آهن روز جمعه اول اسفند دربي اصفهان را انجام خواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار