نایب‌قهرمانی ساحلی بازان یزدی در مسابقات امیدهای فوتبال ساحلی

تیم پارس جنوبی بوشهر بالاتر از نمایندگان استان یزد به مقام قهرمانی مسابقات امیدهای فوتبال ساحلی کشور رسید.
کد خبر: ۵۰۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 04 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»مرحله سوم و نهایی مسابقات امیدهای فوتبال ساحلی کشور با حضور چهار تیم برتر مراحل گذشته این مسابقات برگزار شد که در پایان تیم پارس جنوبی بوشهر بالاتر از تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان دو نماینده استان یزد در این رقابت ها به مقام قهرمانی رسید.

در روز اول این مسابقات تیم پارس جنوبی بوشهر 7 بر صفر شهریار ساری را شکست داد و دربی یزدی‌ها 5 بر 3 به نفع تیم مقاومت گلساپوش به پایان رسید.

امیدهای مقاومت گلساپوش در روز دوم هم موفق بودند و با نتیجه 5 بر 1 شهریار ساری را شکست دادند و بازی دو تیم ایفاسرام اردکان و پارس جنوبی بوشهر در وقت قانونی 4 به 4 مساوی شد و بوشهری ها در ضربات پنالتی 7 بر 6 ایفاسرام را مغلوب کردند.

در روز سوم و پایانی مسابقات، دو تیم مقاومت گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر در بازی فینال گونه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و امیدهای پارس جنوبی به دلیل تجربه بیشتر در حالی که با یک از نماینده استان عقب افتاده بودند با یک گل به بازی برگشتند و در پایان 2 بر 1 از سد مقاومت گلساپوش گذشتند و مقام قهرمانی را تصاحب کردند.

تیم ایفاسرام اردکان هم با نتیجه 5 بر 1 شهریار ساری را شکست داد و بعد از تیم های پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش یزد مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد.

مرحله پایانی مسابقات امیدهای فوتبال ساحلی کشور با حضور چهار تیم مقاومت گلساپوش یزد، ایفاسرام اردکان، پارس جنوبی بوشهر و شهریار ساری به مدت سه در ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار