فرمانده کل سپاه پاسداران:

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی بیشتر بوده است/ مدیریت جهادی لازمه عبور از بحران های فعلی

سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی در کنار دستاوردهای مادی، دستاوردهای معنوی نیز داشته است که شامل: استقلال، آزادی، امنیت کامل و مثال زدنی ، ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان و شکست هیمنه ابرقدرت های شرق و غرب است.
کد خبر: ۵۶۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲ 08 February 2018

به گزارش تابناک، سردار جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تشکر از زحمات شبانه روزی استاندار کرمان، گفت: استان کرمان در امر توسعه ااستان نمونه در کشور است و الگوسازی در کشور برای پیشرفت و آبادانی بسیار لازم است.
فرمانده سپاه پاسداران در ادامه به دستاوردهای معنوی انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته اما دستاوردهای معنوی انقلاب بیشتر بوده است ازجمله استقلال، آزادی ، امنیت کامل و مثال زدنی، با وجود دشمنان خارجی فراوان، تهدیدها و توطئه ها، ایران از امنیت قابل قبولی برخوردار است.
وی افزود: ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان و شکست هیمنه ابرقدرت های شرق و غرب از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب است که با پیروزی های پی در پی به دست آمده است.
سردار جعفری با تأکید بر این که انقلاب اسلامی دو بعد داخلی و خارجی دارد گفت: انقلاب اسلامی در بعد خارجی به همت سردار سلیمانی بسیار موفق و روبه جلو است.
فرمانده سپاه عنوان کرد زمانی که ایران با دست خالی در برابر دشمن در جنگ 8 ساله می ایستد، باعث اعتماد دیگر کشورها به خصوص عراق، سوریه و لبنان نیز خواهد شد که در برابر ظلم مقامت نمایند.
وی در ادامه گفت : در بعد داخلی بعد از یکسری پیشرفت ها در عرصه ره اه، جاده و زیرساخت ها، چالش اصلی معیشت مردم است و دشمن می خواهد با استفاده از این حربه جمهوری اسلامی را به تسلیم وادارد.
وی با تأکید براین که مشکلات داخلی مثل فساد، تبعیض و فقر قابل حل است بیان داشت: روحیه جهادی و انقلابی برای حل مشکلات لازم است. ما در جنگ تحمیلی با تلاش و مدیریت جهادی و انقلابی پیروز شدیم بدون تردید بحران اقتصادی کشور ساده تر از جنگ است .
جعفری گفت: امروز در استان کرمان شاهد عمل به گوشه هایی از کارهای موفق هستیم، بدون تردید با همین مدل کار که کار متفاوتی است و اعتمادی که مردم استان به مدیریت استان دارند و در استان های دیگر چنین اعتمادی وجود ندارد، می توان موفق شد.
در ادامه فرمانده کل سپاه عنوان کرد: به قول مقام معظم رهبری: مدیریت جهادی سه شرط دارد: 1- اخلاص در عمل، 2- سخت کوشی و 3- کار جهادی همراه با مخالف است. اولین مخالف کار جهادی، وضع جاری و عادت کردن به روال عادی است.
وی گفت: روش توسعه در کشور باید مورد تجدید نظر قرار گیرد، دولت روز به روز سنگین تر می شود و باید کار را به خود مردم واگذار کرد.
فرمانده سپاه در پایان با اشاره به سه مشکل اساسی کشور از قول مقام معظم رهبری که شامل فقر، فساد و تبعیض است، بیان کرد: امیدواریم در استان کرمان به عنوان الگو این سه مشکل از بین برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار