مدیر بیمارستان امام جعفر صادق میبد خبر داد

ارتقا فیزیکی اورژانس میبد به 840 مترمربع

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق میبد از آغاز عملیات اجرایی ارتقای فیزیکی اورژانس این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 14 February 2018

به گزارش تابناک یزد، ذبیح‌الله برجسته ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی اورژانس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد، اظهار داشت: با توجه اجرای طرح تحول سلامت در کشور، بیمارستان میبد نیز با ازدحام زیاد بیماران سرپایی و بستری و کمبود شدید تخت روبرو شده است.

وی افزود: با توجه به ازدحام زیاد بیماران به‌ناچار در درمانگاه قدیم این بیمارستان به‌طور موقت یک اورژانس جهت بیماران سرپایی احداث گردید که البته به دلیل بعد مسافت از اورژانس اصلی و با توجه به کمبود پزشک و پرستار هم برای بیماران و هم کادر بیمارستان مشکلاتی ایجاد کرد.

بنابه گزارش خبرگزاری فارس از میبد، مدیر بیمارستان امام جعفر صادق میبد عنوان کرد: برای رفع این مشکلات به وجود آمده تصمیم برافزایش فضای فیزیکی اورژانس و همچنین آموزش نیروهای لازم در این زمینه را در دستور کار قراردادیم. در ماه گذشته تعداد شش نفر از متخصصین طب اورژانس در این مرکز فعال‌شده و به‌صورت دوازده‌ساعته در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

برجسته تصریح کرد: اکنون تمام‌کارهای درمانی بیماران از سونوگرافی، ارتوپدی و گچ کیری و آتل‌بندی که به درمانگاه مراجعه می‌کردند با این اقدام در اورژانس صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول افزایش فضای فیزیکی اورژانس را 340 مترمربع عنوان کرد و افزود: با این تعریض، اورژانس میبد به 840 مترمربع ارتقا پیدا خواهد کرد و بیش از 45 تخت افزایش پیدا می‌کند و استاندارهای لازم نیز در این تعریض صورت خواهد گرفت و همچنین به دستگاه‌های پیشرفته‌تری مجهز خواهد شد.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق میبد در پایان با اشاره به اینکه این پروژه حدود یک سال به طول می‌انجامد و همچنین هزینه‌ای بالغ‌بر 18 میلیارد ریال برآورده شده است که البته بخش آندوسکوپی و آزمایشگاه مدرن نیز خواهد داشت، تأکید کرد: این پروژه با مختصر بودجه دولتی شروع‌شده است که البته امیدواریم که خیرین چون قبل در جهت ساخت و خرید دستگاه‌های مورد نیز همکاری لازم را انجام دهند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار