فرماندار یزد:

اعتماد مردم به محصولات دامی را افزایش دهیم

فرماندار یزد گفت: اعتماد مردم به محصولات دامی در محل های عرضه کالا یک سرمایه اجتماعی ارزشمند است و باید با تقویت بازرسی ها و نظارت نسبت به ارتقا سطح این اعتماد عمومی تلاش شود.
کد خبر: ۵۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 06 July 2015
به گزارش تابناک یزد  محمود شاکری شمسی در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان یزد با بیان اینکه ارتقاء سطح بهره وری توسط یک مدیر در سازمان از هنرهای مدیریت می باشد افزود: مدیران باید با برنامه ریزی و انتخاب روش های مناسب حداکثر استفاده را از منابع مادی و معنوی یک سازمان داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران شهرستان یزد هر اقدامی را باید براساس برنامه سازمانی خود به پیش برند اظهار داشت: هر اداره و نهادی در شهرستان یزد برای اینکه دچار روزمرگی نشود مکلف به ارائه برنامه براساس اهداف تعیین شده سازمان خود و شهرستان است.

فرماندار یزد توجه به امر پیشگیری را در حوزه کاری دامپزشکی مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در امر پیشگیری مدیران باید احاطه کافی را در رابطه با موضوع مورد نظر داشته و در موقعیت مناسب تشخیص دهند و برای عدم فراگیری آن در سطح جامعه تلاش نمایند.

شاکری شمسی خواستار فراهم آوردن زمینه حضور و مشارکت مردم در برخی از پروژه ها شد و تصریح کرد: دولت به دنبال کاهش تصدی گری و اجرای برنامه ها و سیاست های حاکمیتی خود است که با توجه به این سیاست شبکه دامپزشکی شهرستان نیز می تواند شرایط حضور بخش غیردولتی در اجرای برخی طرح ها را فراهم نماید.

در این مراسم از زحمات و تلاش های چهار ساله مهدی مطیعی تقدیر و هادی زارع زردینی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان یزد معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار