پایان نام نویسی بن کتاب استادان دانشگاه‌های یزد

نام نویسی استادان دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و نهاد‌ها برای دریافت بن خرید کتاب در یزد پایان یافت.
کد خبر: ۵۹۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 27 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه کتاب؛ امیرمسعود شهرام‌نیا با اشاره به زمان ثبت‌نام استادان دانشگاه‌ها برای دریافت بن خرید کتاب افزود: استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای نام نویسی می‌توانستند از اول تا چهارم اردیبهشت به نشانی اینترنتی www.bon.tibf.ir مراجعه کنند.
وی گفت: بن خرید کتاب استادان و هیئت علمی دانشگاه‌ها ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که ۷۵۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد و بقیه وجه نیز توسط شخص دریافت کننده پرداخت می‌شود.
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران افزود: بن کارت‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت و نحوه نام نویسی در سایت به خوبی توضیح داده شده است.
شهرام‌نیا همچنین درباره مشارکت سازمان‌ها و نهاد‌ها برای دریافت بن خرید کتاب نیز گفت: بر اساس دستوالعمل صادر شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان مشارکت هر یک از سازمان‌ها و نهاد‌ها مشخص شده است، از این رو سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز فرصت دارند از اول اردیبهشت تا پایان نمایشگاه نسبت به مشارکت و دریافت بن خرید کتاب اقدام کنند.
وی افزود: ازفردا ۸ اردیبهشت نیز در صورت موافقت با درخواست‌ها، بن‌های خرید کتاب به متقاضیان ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار