تکمیل و ایجاد ۱۶واحد بوم گردی در اردکان

تاکنون ۴واحد بوم گردی شامل: بوم گردی ارت (شبستان)، ماه بی بی، انار و بوم گردی خشت و ماه با ظرفیت ۱۱۵نفر در شهرستان اردکان افتتاح شده است.
کد خبر: ۶۱۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 01 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردکان گفت: از سال1394 تا کنون با پیگیرهای انجام شده در روستاهای خرانق، درند، ساغند، رباط پشت بادام، سرو سفلی و همچنین در شهر عقدا و اردکان بررسی های لازم صورت گرفته و موافقت اولیه احداث 16بوم گردی صادر شده است و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردکان به سرمایه گزاران این بخش حمایت هایی به صورت نظارتی و اعتباری داشته و خواهد داشت.
حمید مشتاقیان افزود: احداث بوم گردی در مناطق مختلف شهرستان باعث ایجاد اشتغال برای ساکنان بومی منطقه و کسب درآمد برای آنان می شود و از این طریق ساکنین منطقه علاوه بر حفظ و احیاء محیط زیست و آداب و رسوم گذشته، محیطی جذاب برای گردشگران آماده می کنند.
وی اشاره کرد: تاکنون 4 واحد بوم گردی شامل: بوم گردی ارت (شبستان)، بوم گردی ماه بی بی، بوم گردی انار و بوم گردی خشت و ماه با ظرفیت 115نفر در شهرستان اردکان افتتاح شده است و امید است تا پایان سال1397 نیز چندین واحد دیگر به مرحله بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار