وعده افتتاح6ماه پتروشیمی این باراززبان خجسته

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان گفت: با پیگیری استاندار همدان، پتروشیمی هگمتانه ۶ ماه آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 19 July 2015
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان گفت: با پیگیری استاندار همدان، پتروشیمی هگمتانه ۶ ماه آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش تسنیم امیر خجسته در آئین افتتاح بوستان فدک در شهرداری منطقه چهار شهر همدان با اشاره به توفیقات حاصل شده توسط تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور اظهار داشت: تیم هسته‌ای ایران با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری توانستند در مقابل ۶ ابرقدرت دنیا حقانیت هسته‌ای کشور با رعایت خطوط قرمز اثبات کنند.

وی افزود: در صحن علنی مجلس متن ۱۵۹ صفحه‌ای پروتکل توافق هسته‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد اما مهمترین مسئله در بحث مذاکرات هسته‌ای این است که حق هسته‌ای و غنی‌سازی ایران را دنیا و سازمان ملل پذیرفت.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه و دارایی کشور که بلوکه شده است با برداشته شدن تحریم‌ها باز می‌گردد که باید با برنامه‌ریزی هدفمند صرف هزینه‌های جاری نشود بلکه در راستای توسعه زیرساخت‌های تولیدی مبتنی بر اشتغالزایی در کشور شود.

وی بیان کرد: براساس اصل ۴۴ قانون اساسی باید تا حد ممکن فعالیت‌ها به بخش خصوصی واگذار شود و دولت مدیریت و نظارت بر اقدامات را برعهده بگیرد در این راستا شهرداری‌ها نیز باید نسبت به جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه شهری اقدام کنند.

خجسته با اشاره به طرح ارائه شده به مجلس برای فعالیت شهرداری‌ها زیرنظر دولت و استانداری افزود: شهرداری یک نهاد غیردولتی است و باید به صورت مستقل فعالیت کند در این راستا دولتی شدن شهرداری‌ها مغایر با هدف مدیریت یکپارچه شهری است.

وی با بیان اینکه با شدت از تصویب طرح دولتی شدن شهرداری‌ها مخالفت می‌کنیم، گفت: این طرح در مجلس نافرجام می‌ماند تا شهرداری‌ها قدرتمند مدیریت شهری را برعهده بگیرند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان اظهار کرد: با حمایت و پیگیری استاندار همدان مشکلات پتروشیمی هگمتانه رفع شد و در ۶ ماه آینده افتتاح می‌شود و زمینه برای اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرائی استقرار واحدهای صنعتی در ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد فامنین، ساخت هتل پنج ستاره هما در استان آغاز شده است.

خجسته عنوان کرد: آزاد راه همدان- ساوه در مرداد ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین بیمارستان تخصصی قلب فرشچیان نیز امسال بعد از افتتاح آماده پذیرش از بیماران می‌شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری‌ها در شرایط رکود درآمدی به سر می‌برند، گفت: با توجه کاهش قابل توجه درآمدهای شهرداری به سبب رکود در ساخت و سازها اما مجموعه مدیریت شهری به صورت شبانه‌روز به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: سرانه فضای سبز در استان همدان ۸.۹ درصد است و چون این میزان سرانه از نرم کشوری پائین‌تر است باید با توسعه فضاهای سبز و پارک، این سرانه به ۱۲ درصد میانگین کشوری برسد.

خجسته عنوان کرد: با حمایت بانک شهر ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شهرداری همدان اختصاص می‎یابد که این رقم اعتباری تحول بسیاری را در کلان شهر همدان ایجاد می‌کند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
عمرو جونی و گذاشتیم تو پتروشیمی سهامدار بیاد طلب سنوات و عیدی ۹۴ رو بده بهمون راه اندازی پیش کش.... راه اندازی.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار