استاندار قم خواستار شد

هماهنگی و انسجام دستگاه‌ها برای خنثی سازی توطئه دشمنان

استاندار قم با تاکید بر ضرورت شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها گفت: هماهنگی و انسجام دستگاه‌های مسؤول در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۳۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 02 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهدی صادقی در جلسه قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه با تلاش نیروی انتظامی شاهد تحقق نظم و انتظام در جامعه هستیم، گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال القاء باورهای نادرست خود هستند و در این زمینه باید هوشیاری، مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشت.

وی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در استان قم گفت: از مسائل مهم در شرایط کنونی این است که پلیس نسبت به شناسایی و تحلیل اقدامات و برنامه‌های دشمن تحلیل لازم را داشته باشد.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها یادآور شد: هماهنگی و انسجام دستگاه‌های مسؤول در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار مهم است.

در این جلسه کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم به تشکیل مستمر جلسات قرارگاه امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: در این قرارگاه موضوعات مختلف مرتبط با حوزه پلیس مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تحلیل‌های لازم نسبت به آن انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی دارای آسیب‌های مختلفی است، یادآور شد: باید در عرصه مدیریت اجتماعی جامعه شاهد انسجام و وحدت عملی باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار