نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

نمایندگان پس از جلسه سؤال از رئیس‌جمهور، مطالبه گری جدی‌تر خواهند داشت

نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ رئیس‌جمهور به سؤالات نمایندگان مجلس، گفت: پس‌ازاین جلسه نمایندگان احساس مسئولیت بیشتری کرده و جدی‌تر مطالبه گری می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 03 September 2018

 محمدرضا صباغیان با اشاره به تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی در مجلس شورای اسلامی، گفت: این موضوع یکی از موارد خوبی بود که در مجلس تصویب شد و آثار و برکات زیادی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی افزود: تصویب این قانون راه را برای ورود نیروی جوان و باروحیه به بخش‌های مختلف کشور هموار خواهد کرد که خود می‌تواند به فرآیند توسعه و رشد کشور کمک ملموسی داشته باشد.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رئیس‌جمهور هفته گذشته در مجلس حاضر شد و به سؤالات نمایندگان پاسخ داد که این اتفاق بی‌نظیری بود. بدون شک پس‌ازاین جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس احساس مسئولیت بیشتری خواهند کرد و از وزرا به نحو جدی‌تر مطالبه گری می‌کنند.

صباغیان اضافه کرد: این خود موجب تغییرات مثبتی خواهد شد چراکه پاسخگویی مسئولین و مطالبه گری مجلس در کشورهای پیشرفته دنیا تجربه‌شده و نتایج خوبی به همراه داشته است.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: در هفته گذشته استیضاح برخی از وزرا در مجلس اعلام وصول شد که وزرای مربوطه باید در مجلس حاضرشده و به دفاع از عملکرد خود بپردازند تا بتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

وی همچنین در خصوص لایحه ایجاد مناطق آزاد در کشور، نیز گفت: لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس تصویب شد که خوشبختانه ۴ منطقه ویژه از آن استان یزد شده و ۳ منطقه آن مربوط به حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه و بافق است.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان از تصویب شدن لایحه حمایت از کودکان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار